onsdag 16 mars 2016

Ett Sent svar på GW # 11

Först av allt vill jag TACKA er alla som var med Den här ggr, i vår lilla gissningslek
Guess What # 11
Tack Bästaste...
Länkar till Alla er som varit denna ggr, och om jag råkat missa ngn säg till !!! Snälla
❤️
HÄR hittar du alla underbara bloggare som brukar vara med på GW 

Självklart vill jag även Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  
Ni är underbara, verkligen TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW #11 var
En Deodorant
(visst kan man torka upp underarmarna med servetter eller ??, men deo är väl snäppet bättre :)
DESTI Deodorant
 är den produkten som vi hållit på att testa i över ett års tid!
japp det var den som var anledning till bindorna ;)
En deo UTAN Aluminium och Konserveringsmedel, 
med antisperspirant effekt, som faktiskt fungerar sååå bra !!!
Genom att det är salt och bikarbonat, som aktiva ämnen kan det kännas när man använder dom första ggr, salt på torr, känslig hy är ingen höjdare, utan kan svida rätt rejält, jag vet då jag gått igenom allt det där redan ;)
Men då tog vår ägare fram ett rakbalsam för känslig hy eller om man precis rakat sig, vilket gjorde det hela mycket bättre
Det bästa är att i början alltid använda deon direkt efter dusch på fuktig hud !
Idag behöver jag knappt använda deo, visst blir det fuktigt om jag kör hårt, men inget som luktar ! 
För mig är det faktiskt viktigt vad man använder på sin kropp, genom att huden är vårt störta organ ska man nog tänka på vad man smörjer in sig med och vad man använder för deo !!

Aluminium fungerar ypperligt, men det täcker för (därav svettas man inte) och samtidigt kommer det in i kroppen.. hur bra det är, vet vi kanske inte , 
Jag har en 3 vänner som på kort tid drabbades av bröstcancer, och då fick jag mig en rejäl tankeställare för då talar dom om att man bör undvika deo med aluminium när man opererats för bröstcancer!!! 
kan du läsa mer om produkten som kommer att produceras i 3 fräscha dofter från början
PS. Nix jag får INTE betalt för att göra reklam för produkten, och jag skriver ENDAST om produkter jag anser vara värda att skriva om ! DS.


Det var tydligen svårt och det märktes att många redan var i Påsk känslan :)
Tyvärr fick Ingen rätt den här ggr heller, hmm får göra ngt lättare.. 
men fick helt underbara svar och dom finns att läsa nu!!

Stort Tack till alla som varit med här och gissat och även till er som gissat på hos dom andras GW 
❤️ ❤️

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner haft en underbar onsdag

Själv packar jag igen, för att smita iväg till ett land som t.o.m. läkaren frågade om jag inte fått nog av haha
Vackra ITALIEN, 
så inlägg kommer bli lite si och så med, beroende på tid och WIFI,  men följ med på Instagram där lär jag vara lite mer aktiv :)
Sonen är redan där med sin skola, och dottern ska tävla hon med, ska bli så kul !

Jag har fått stränga order från arbetet att jag INTE får skada mig mer ... 
men jag har ju 2 ben och en arm kvar .. Ingen fara ;)

Jag hoppas jag hinner med ett GW nästa vecka men om jag inte gör det hoppas jag att ni fortsätter om ni har lust eller att ni samlar på er massa bra bilder för fortsatta tisdagar 

STOR VARM
❤️
PUSS & KRAM

8 kommentarer:

  1. Ha en bra resa du med!!! Ta hand om dig och mys med familjen.
    Kommer definitivt prova deon när den kommer till vårt apotek. Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Det där borde ju jag ha klarat av!! Fast min är ju turkos.....
    Förmodar att allt såg bra ut med armen - SKÖNT!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Har ju sagt det förut - det är inte lätt att gissa på nå't som man inte vet att det finns;-)

    Ha en underbar semester i Italien, enarmad eller inte. Låt bli att åka skidor bara! Å håll dig så långt ifrån farliga grejer som möjligt är du snäll! NJUT!

    SvaraRadera
  4. Nej, här gick jag bet och även alla andra. Men tack för bra tips om deo.
    Önskar er alla en härlig resa och njut. Och med en arm i behåll och två ben så ska det väl gå bra. Men kanske kan du ta liften upp och ner och inte klättra.
    Önskar din som och dotter all lycka i tävlingarna och håller alla tummar. Ska försöka hitta dig på instagram så jag kan hänga med på resan.
    Stor kram till dig du fina. Njut och ha det allra bäst!

    SvaraRadera
  5. Ha det allra bäst i Italien =) Kram

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en himla trevlig resa till Italien.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha det bäst! Och jag har inte kunnat gissa på någon GW denna veckan, mer än vilda chansningar på jag vet inte vad. Det har varit görsvårt.
    Och igen, lycka till på resan, kram kram ♥

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne