onsdag 30 mars 2016

Dagens Sista...

DAGENS OUTFIT: Pyjamas halva dagen, och jeans och tjock tröja resten..
DAGENS TANKE: Inget bara huvudvärk som inte vill ge med sig riktigt...
DAGENS KÄNSLA:  Trött
DAGENS HÄNDELSE: Vakna med huvudvärk och har i princip sovit hela dagen, riktigt INTRESSANT haha
DAGENS LÅT: Eva Cassidy (en underbar sångerska som tyvärr dog redan som ung år 1996 ) 

HÄR med sin version av OVER THE RAINBOW  men flera år efter blivit känd i hela världen.
DAGENS VILL HA :  Hela Familjen Hemma
DAGENS SAKNAD:  Familjen
DAGENS DUMMASTE: Skulle gjort massor idag, min lediga dag men  idag sa huvudet och kroppen nix.
DAGENS DROG: Huvudvärkstabletter
DAGENS ROLIGASTE: Sol, för dom som kunde njuta ute av den

DAGENS TRÅKIGASTE: Fortfarande ingen känsel och styrka i lillfingret, hela underarmen känns fortfarande bortdomnad
DAGENS FINASTE: Gulligt meddelande från min fina man!
DAGENS KRAM: Sigge kanin fick en när jag gav dom mat :)
DAGENS PUSS: Till er som orkar kommentera, och tittar förbi trots att det varit dåligt med svar och kommentarer från min sida
DAGENS KÖP: INGET
DAGENS GODIS : Huvudvärkstabletter och en polkagris (att jag aldrig kan sluta )
DAGENS HUMÖR: ok
DAGENS AVSLUTANDE: Nu säger jag GodNatt med en "nattsvart" bild från Riva Del Garda, där deras underbara gatlyktor lyser längst kajen på nätterna ....
Stor kram och puss till er sötnosar som tittar förbi
 

9 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra natts sömn och vaknar upp pigg och utvilad och huvudvärksfri imorgon!

    Sleep tight.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dagens/kvällens natti natti kram, får du här ♥

    SvaraRadera
  3. Tycker mycket om din "Dagens" och den för en vidare...
    Och bra att du lyssnar på kroppen. För den är viktig.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Tycker du är suverän! Jag menar att ditt humör är okej, trots huvudvärken och icke fungerande tass!

    SvaraRadera
  5. Hoppas din huvudvärk har gett sig när du vaknar till en ny dag nu. Tur att det finns botemedel men åtminstone kanske lindra något.
    Trevligt att få läsa listan du har i inlägget. Kul idé.
    Visst är lyktorna så vackra där i mörkret vid Gardasjön. Blir lite smått lyrisk och ressugen :)

    Krya på dig nu i både arm och ditt huvud !
    Kramen från Marie

    SvaraRadera
  6. Go´morron! Hoppas du mår bättre idag!
    Din lista från igår stämde väldigt bra med min från i förrgår - ja, förutom din brutna arm och utan kaninkram ... och att jag inte har den på pränt .. :)
    Krya på dig vännen!

    SvaraRadera
  7. Hoppas också att du mår bättre idag!

    SvaraRadera
  8. Gooooer förmidda´ finaste ♡ ...
    Hoppas du sussat gott!

    /Kram

    SvaraRadera
  9. Gillar listor.... Och polkagris sitter väl aldrig fel ;-)
    Kram J

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne