onsdag 23 mars 2016

Del 4 Italien - Bosses lekuppdrag #11

Dax att redovisa BOSSES LEKUPPDRAG Nummer # 11
Ögonblick som stannar kvar
KyrkKlocka där visarna står på samma siffror och ett gult sken på lyse , samt egna ögonblick!....
Jodå även om jag befinner mig här vid Gardasjön i Italien, så försöker jag ;)
Min älskade gubbe blrjar bli bloggvan och sätter sig lugnt ned och väntar med mig att kyrkklockan på torget ska visa 25min över 5 så jag kan få mitt kort.
Men det vart mysiga 15min väntan , med prat om den dagens vandring upp till madonnan i berget :)
Så var det dax, kl 25 min över 5 :)
Visarna är extremt långa och skulle lika gärna kunna visa 5min i 11 ;)

Ett gult sken på ett rödlyse..
( tror dom slår över fortare här haha fick ta en massa kort för att få ett med bara gult ;)  och mannen väntade och väntade tålmodigt hihi )

Så till mina ögonblick, 
Nu är jag inte hemma och kan leta i arkiv för sär har man ögonblick som alltid kommer finnas kvar i livet ...
Men här och nu finns ögonblick som också alltid kommer finnas kvar !
Som att vakna till den här magiska vyn, gå ut på altanen och känna det ofantliga lugnet in i själen!

Att på promenader upptäcka min favoritblomma Magnolia och kunna fånga den med dom vackra bergen i bakgrunden.

Ett annat ögonblick som alltid kommer finnas med var att träffa min underbara bloggvän MARIA för några veckor sen !
En tvillingsjäl med ödmjukhet och en underbar personlighet .
Saknar dig vännen ❤️

Med av mina bästa vänner❤️ finns en massa underbara roliga minnesvärda ögonblick . Det här är när vi ät ute på galej . Vi ser nästan lite kära ut haha ;)
Det hittills mest underbara ögonblicken här nere var att igår kväll var hela familjen samlad och vi var och åt middag ihop och satt sen med varsin glass och tittade över vattnet. Sonen är nere med skolan sin, så tiden med honom är dyrbar ;) 
Vi träffar knappt honom då han pluggar i Göteborg så jag vill lova att lillskruttan är överlycklig när han har tid att vara med oss ❤️
Nu önskar jag er en fantastisk Onsdag
Och hoppas att jag får några poäng ;) 

Idag är lillskruttan ledig och vi ska åka med stora båten över sjön till en by långt ned på östra sidan :) och njuta av en god lunch. 
  Stor stor Puss & Kram
❤️
 Sanna

11 kommentarer:

  1. Men åååååh vad glad jag blev nu!! Att jag får vara med bland dina viktiga ögonblick ♥
    Du finns såklart oxå bland mina ♥ Och jag saknar dig med!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt inlägg du bjuder på. Jag vill också åka dit. :) Vad bra att du har en tålig man att luta dig mot. Klipper de aldrig visarna? "Den röda" verkar vara mycket större än den gula och gröna. Den utsikten går inte av för hackor. Lovely. Magnolia har jag varit förtjust i ända sedan vi bodde i Falkenberg och många hade det i trädgården. Hoppas ni hamnar vid en riktigt mysig by och får en underbar dag tillsammans. Kram Bosse

    SvaraRadera
  3. Grattis till ett väl utfört uppdrag och alldeles underbara ögonblick!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så vacker Magnolia...jag älskar den blomman. Hoppas ni har det trevligt...och det har nu ju vad jag kan förstå ;))....trevlig påskvecka !!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Så härliga ögonblick! Grattis till fint utfört lekarbete!
    Påskkram ♥

    SvaraRadera
  6. Åååå så fint Magnolian blommar! Härliga ögonblick. Ha en fortsatt skön påsk ledighet! Kram från ett väldigt rått Sverige - det är inget skönt ute idag.

    SvaraRadera
  7. Helt underbara bilder från Gardasjön och finns det något vackra med >Magnolia. Jag älskar den blomman ! Vilken vacker bild du fick med den och bergen i bakgrunden ! wow....

    Önskar dig en fortsatt härlig vistelse och en riktigt GLAD PÅSK !
    Stor kram från Marie

    SvaraRadera
  8. Underbara stunder och bilder!
    Hoppas du får njuta av dagens utflykt.
    Kram <3

    SvaraRadera

  9. Mysiga ögonblick! :D)

    Glad Påsk och stor kram ♥

    SvaraRadera
  10. Det verkligen lyser kärlek och värme om ditt inlägg!! Så mysigt att få vara alla tillsammans <3 Och vilken under Magnolia. Älskar området runt Gardasjön och Comosjön, så rogivande och magisk natur.
    Ha nu en skön och mysig påsk tillsammans med din fina familj! Stor kram!!!

    SvaraRadera
  11. Så fina ögonblick du delar med dig av! Så mycket kärlek och värme! Jag blir så glad och nostalgisk när jag ser dina bilder och har själv fina minnen från Gardasjön från "mitt tidigare liv".
    Jag förstr att ni hat det bra och extra mysigt att vara alla tillsammans.
    Underbara bilder och magnolia tillsammans med orkidéer och lotusblommor är mina favoriter.
    Stor kram till dig du finaste.
    Ha det fortsatt bra och njut.
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne