tisdag 8 mars 2016

Bosses Hunduppdrag

Dax att redovisa BOSSES LEKUPPDRAG Nummer 10
Hundar från en lista...+ valpbild

Älskar hundar, då jag vuxit upp med både schäfrar och rottisar, men nu är mannen min allergisk så hund blir det inte trots alla icke allergiska hundar...SNYFT...

Mammas fina TIA är en blandras
HamiltonStövare och Irländsk setter 
Det är ju liksom två bra raser i en ;)
Dubbelt så bra
Tycker hon borde platsa ändå hihi 

Men nu ville 
Bosse bara ha Renrasiga hundar

Så vi börjar med brorsans hund 
TRIXI som är en YORKSHIRETERRIER

Poppe är en AFFENPINCHER (Såg nu att denna ovanliga ras inte var med :( men söt e han)

EMMA är en söt CHIHUAHUA
BORIS är en FRANSK BULLDOG



Eftersom jag inte fick poäng för valparna utan polisbrickor 
Kanske jag får en Xtra poäng nu då lilla Tintin blivit snart 10 veckor sååå söt hursomhelst !!
Översta kortet är med mamma och brorsan
Det var allt och hoppas att några poäng ska jag väl få ändå Bosse ;)

PS . Ni har väl inte glömt att gissa på GW i förra inlägget :)
 fortsätt gissa där hos mig och alla andra som är med i fotoleken 

 Stor stor Puss & Kram
Sanna

10 kommentarer:

  1. Underbara "voffs" ♡ ...
    Hihi gillar lilla söta Emmas hjätetäcke :)

    /Nospussar & Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka härliga hundar. Fina bilder. Det är så kul att Bosse hade denna tävling så att jag fick se så många olika raser det finns, för att inte tala om blandraser, de kan vara minst lika söta.
    Visst ska du ha poäng. Eller hur?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, så fina hundar! Charm har de alla renrasiga som blandrasig. Kram

    SvaraRadera
  4. Många seriösa hundägare som jag pratat med har sagt att blandrashundar ofta kan vara de "bästa" hundarna av olika skäl. Trixi, Tintin och Emma skulle jag vilja adoptera. Supersöta. Skulle kanske inte skrivit det men när jag gjorde första "kladdlistan" fanns rasen Affenpinscher med. Sedan när jag räknade och kom till 51 st skulle en bort. Då var jag "lat" och tog den som stod överst på listan och kom först i alfabetet. Privatpersonen Bosse Lidén skulle vilja ge dig trettioelva poäng för de bilderna. Men domaren Bosse Lidén viftar inte i samma takt med sin svans. Kram Bobo

    SvaraRadera
  5. Grattis til bra jobb! Och vilka fina bilder. Jag smälter...
    Ja, det gjorde jag nästan innan jag såg dem, för jag har det varmt.
    Tänker på dig och vill att du inte ska ha ont.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Oj så mycket vovar du bjuder på ;)
    Nu blir den en dusch (har gått lite på löpbandet) och sen en vegetarisk soppa ;))
    Ha det bra !
    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat! Här finns inte några renrasiga hundar som är med på Bosses lista, så jag får väl åka de tre milen in till sta´n och leta reda på en hundrastgård :) Får se om jag hinner i morgon kanske...
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, verkligen många hundar du har fotat! Så fina så! Kram ;-)

    SvaraRadera
  9. Hos oss har det också alltid funnits hundar, framför allt schäfer. Just nu har vi "bara" lilla Herr Larsson.
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  10. Med tanke på att du bara har en arm att tillgå till just nu borde du få bonuspoäng för det uppdraget. Suväernt jobbat där!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne