söndag 13 mars 2016

Bloggvän med Skyltsöndag

I helgen kom hon Äntligen, underbara MARIA ❤️
 Vi två skruttiga kvinnor som är så lika varit med om massor träffades hos mig i Stockholms skärgård 
Trots att hon glömde sol och värme i Skåne så hade vi en härlig helg
Maria vid solnedgången, ingen sol men en massa dimma :)
Fick fina presenter
Passade Mig PERFEKT då det idag är 
SKYLTSÖNDAG 
Det är underbara bloggvännen 
Som förvaltar denna uberroliga utmaning!
Tack fina 
En SKYLT om kärlek ❤️ och choklad tack finaste för dom !!

 Vi unnade oss ETT GLAS VIN, för det var vi värda ;)

Vann stort på spel, är det några som kan beskriva ord är det vi ;)

På lördagen Var jag tvungen att visa skånskan i Stockholm 
Mall of Skandinavia, då hon sa att Stockholms centralstation var större en deras köpcentrum hihi
Vi hann inte se allt, då vi antagligen åkte dit på värsta dagen man kan finna :) 
Köer, Köer och åter Köer .
Men vi åt en väldigt god lunch :)

Och köerna ...?!
Ja när vi sitter där i bilkön säger jag till Maria - Det måste vara ngn konsert .. 
- Jag kollar,  svarar hon och börjar skratta men hallå det är ju Melodifestivalen 
Dhhhööö nähä vi skulle ju på Mellofest på kvällen hur tänkte vi ????
Vi två ok jag i ett nötskal haha
Men det var trevligt, vi såg en massa men som sagt missade nog hälften ;)
Men inget ont som för ngt gott med sig...
Hittade den perfekta lunchväskan ! 
Köpte en till maken och en till mig själv .

Men sen åkte vi hem, för nu skulle vi iväg på middag och Mellofest 
Denna skylt ska vi nog sätta upp i vårt område för där har vi kul ;) eller vad säger Du Maria ??
Vi var 13 personer och festen fortsatte långt över midnatt, ärligt så missade vi vem som vann haha och fick ta reda på det, GRATTIS FRANS!!!
Så mycket annat hade vi att prata, skratta om och äta 
Kan säga att det märks att jag inte Är största Mellofanset då min tippning gick helt åt pipan haha 
Hur kan man bara få 1 rätt av 12 ??? Haha
Men Maria var faktiskt dubbelt så bra med sina 2 rätt av 12
Vilket RadarPar haha 

Det var mina bidrag till skyltsöndagen, och lite info vad vi pysslade med denna härliga helg 
❤️❤️❤️
Stor PUSS & KRAM
SANNA






15 kommentarer:

  1. Så roligt att träffa en bloggvän...jag har träffat ett par också ;))
    Kul med mello,men jag gillade inte vinnarlåten särskilt mycket....
    Så fartig sista bild, hihi...förstår att ni hade roligt....
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Vilken super mysig helg ni haft tillsammans. Hejade också på söta lilla Frans.

    Sov Gott.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera

  3. Hi hi hi, det låter som ni haft en toppenhelg. :D))

    Kram och sov gott ♥

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Vilken helg och vilken helt perfekt intro til en skåning att uppleva delar av 08. På fel sidan stan dessutom- för dig alltså. Sorry att jag asgarvar här. Har garit på MoS en gång och det räckte gottoch väl...

    Tusen tack för härlig irl-skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  5. Det strålar glädje om ditt inlägg och jag ler och känner att jag också är med på ett litet hörn.
    M of S en lördag när det är mellofestival. Ja, man kan ju inte tänka på allt. Men Maria fick ju prova på storstadslivet med köer och annat. Bra att ni fick i er en god lunch och kunde samla er för fortsatt shopping.
    Mellofinalen såg inte jag helller, sändes här mitt i natten. Jag kan ju tränka mig att ni hade roligare tillsammans....
    Dina skyltar är så bra och ger mig flera skratt.
    Och visst är "Blogglandia" fantastiskt med de möten som möjliggörs.
    Stor kram och många tankar til dig. Och jag hoppas din arm blir bättre för var dag.

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken trevlig helg ni haft ;)
    Tack för rolig och härlig skyltning upp i allt skratt.
    InspirationsKram ♥

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig helg ni fick.

    SvaraRadera
  8. Så härligt ni haft det! Roligt när det blir så BRA!

    SvaraRadera
  9. Jag förstår att ni två tjejer hade det kul tillsammans. :)
    Måndagskram Bosse

    SvaraRadera
  10. Vad roligt ni verkar ha haft!! Du sprider så mycket glädje och positiv energi med det här inlägget :) Kul att träffas på riktigt :) Och den där skylten om roligt område skulle vara kul att ha :)
    Må så gott! Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar helg ni har haft!!! Ja, lite tokigt att åka till M.O.S när det är mello helg på Friends arena, hihi!!!
    Det var inte lätt att tippa rätt i lördags, jag fick också 1 rätt av 12!!! Å det var Frans som jag fick rätt på, allas favorit ( fast inte min)
    Hoppas nu du får vila lite så här i början på veckan! Varm kram!

    SvaraRadera
  12. Så trevligt med besök och ni verkar verkligen ha haft en underbar helg på alla vis!

    Ha en bra start på veckan!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Vad roligt att ni har hittat varann, det verkar vara en fullträff! Kram J

    SvaraRadera
  14. Härligt att träffa bloggvän som det verkligen klickar med! Förstår att ni hade en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne