torsdag 18 februari 2016

Svaret på GW # 7

Först av allt vill jag TACKA er alla som hoppat på
min lilla gissningslek
Guess What
Tack Bästaste...
BP,   MARIA,  GEDDFISH,   ANKI ,   ANEMONENGÄRDSMYGEN NINNIE och nu även är fina FRÖKENFRÄKEN med och får oss att använda Geniknölarna...
Och BP fick mig att uppmärksamma en till underbar tjej som var med ...
Flåt visste då du inte skrivit i länklistan 
TACK även till CARITA
Nästa ggr ska jag vara med att gissa en massa;)

Så himla kul att vi blir fler och fler
Så kul att få vara med och gissa själv och det är svårt, jag måste säga att jag är väldigt imponerad av dom som klarar det :)
Tyvärr har jag inte kunnat gissa då jag är i Italien för skidåkning och lyckats blivit gipsat. Men nu sitter jag här och försöker  skriva och länka till alla er underbar som varit med. Det tar tid med fel hand men när man inte kan göra annat är det perfekt !!!!!

Självklart vill jag även Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  Ni är underbara, TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW #7 var
Vingen på ett Vindkraftverk
Oj vad grymt duktiga ni är på se vad det är jag fotat
Hela 11 / 25 gissade rätt


Verkligen ett stort Grattis till er !!!  
Och 2 poäng var till er.
Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)

❤️ På första plats är nu MARIA-JAG OCH DET MINA  med 10p GRATTIS FINASTE ❤️

Eftersom domaren är glad nu när hon tagit sitt smärtstillande ;) 
Så får dom som svarat nära -nästan rätt som Propeller, Vinge, Rotorblad
1 poäng 
Och Det var
FrkM och ComsiComsa och Bia 
Grattis till er också !

Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar där ❤️

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner som tittar förbi får en härlig Torsdag!



STOR
PUSS & KRAM


15 kommentarer:

  1. Lilla gumman..... jag lider med dig. Men nu har du chansen att träna upp andra handen/ armen till allt det där du inte kan idag. Men jag kan förstå panken.... Då mannen bröt nyckelbenet för många många årsedan, ja det var i början på vår förhållande och jag bodde typ tjugo mil bort, då införskaffade han en eltandborste, för det var omöjligt att borst tänderna med fel hand. Den där med vin och tabletter varannan dag - den var bra! =) Du ta hand om dig nu och låt dem passa upp lite på dig. Krya på dig kramar till dig fina Sanna

    SvaraRadera
  2. Wiiiihihi Jag hade rätt fniss denna gång vare ju lätt ;)
    /Kram coola finaste du ❤️

    SvaraRadera
  3. Du är grym, som fixar allt detta med "fel" hand, men det är ett nödvändigt "ont". Troligtvis lättare ändå att trycka på "tangenter" än att använda pennan ;)
    Jag har varit inne i ett vindkraftverk! Det var spännande. Jag har varit uppe i ett flygledartorn också, förresten. Höjdare.
    Ja, tocke elände, att sitta gipsad i Italien, men vad göra? KryaKramar ♥ ♥

    SvaraRadera

  4. He he, nära skjuter ingen hare.... :))

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du har all tid i världen just nu att skriva och länka. Kan bara konstatera än en gång att jag inte ens var i närheten av rätta svaret Ja, jag vet tänka "outside the box" är kanske nå't jag borde lära mig.

    Å eftersom du håller på att träna upp din vänstra tass så får du ge Carita https://debutsky.wordpress.com/ en deltagarlänk också. Hon var ju med och där gissade jag för en gångs skull rätt;-)

    Fortsätt att träna upp tassen i solskenet, du kanske kommer bli tvåhänt sedan;-)

    SvaraRadera
  6. Jaha! Ingen lycka denna gång! Men jag tröstar mig med att dte går bättre gos Bosse L med utppdragen. Men jag är en envis typ. Jag var i alla fall utomhus i min gissning. Alltid något.
    Tänker på dig och hoppas att du inte har alltför ont.
    Stor kram och många tankar.

    SvaraRadera
  7. Har läst ifatt lite, och gud vad du varit med om...stackare, inte kul. Men strongt att åka ned när du hade så ont. Ta det nu lugnt, och en jättestor hjärtekram/Laila

    SvaraRadera
  8. Som sagt, jag läste också just om din olycka med armen och skickar massor med krya hälsningar genom cyberspace!!!Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Önskar dig det samma och hoppas att du inte har alltför ont!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Men vad har du gjort ??? Stackare :-( är hela armen gipsad?? Vilken attans otur men skönt att det gick bra med dig iaf
    Jobbigt när den "rätta" armen blev drabbad
    Hoppas som du skriver att det har varit en härlig semester iaf... Ser ju otroligt fint ut på bilderna

    Grrrrr nu har jag missat GW två veckor i rad.... Har kikat in och Sen tänkt kommentera

    Ta hand om dig <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Haha, du ser ju nu vad jag är dålig på att gissa, men tack för poängen iaf...det var första ggn jag varit nära, hihi...grattis till dom andra som gissat rätt ;))...vi är handikappade både du och jag nu då...du med din stackars arm och jag med min onda höft...jaa, det är synd att klaga, det finns dom som har det värre, eller hur ?............ha en toppen helg nu !!.....du missar väl inte mello ?...det gör inte jag.
    Kram <3

    SvaraRadera
  12. Klart att det var ett vindkraftverk

    SvaraRadera
  13. Tur för mig att du äter smärtis alltså :)
    Nä hoppas hemresan har gått/går bra också och att du börjar känna dig bättre.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne