onsdag 3 februari 2016

Svaret på GW #5

Först av allt vill jag TACKA er som hoppat på
min lilla gissningslek
 Guess What ?
Tack Bästaste...
Så himla kul att vi blir fler och fler
Så kul att få vara med och gissa själv och det är svårt, jag måste säga att jag är väldigt imponerad av dom som klarar det :)

Sen vill jag Självklart Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  Ni är underbara, TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW #5 var en
vanlig
TANDBORSTE

Tycker Ni är fantastiska för hela
6 / 27 gissade rätt den här ggr och det var...







Verkligen ett stort Grattis till er !!!  
Och 2 poäng var till er.
Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)

Får 1 poäng för att ni gissade på en elektrisk tandborste
mycket bättre med sådan, men denna ggr inte ;) Puss


Sen måste jag verkligen Tacka för alla underbara fantasifulla gissningar
NI är verkligen Underbara !!
och som jag skrattat till dessa underbara gissningar 
Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner som tittar förbi får en härlig Onsdagskväll !

STOR
PUSS & KRAM

14 kommentarer:

  1. Godkväll! Det är märkligt, detta tog jag direkt, ingen tvekan. Annars tycker jag dessa tävlingar kan vara väldigt svåra!
    Tackar tackar! Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Fy på mig vad många inlägg jag missat här. Fin tacksamhetslista som alltid ♥
    Man blir mörkrädd av hur jäkla snedvriden kvinnosyn och människosyn är runt om i världen. Ibland är det så hemskt att jag orkar inte läsa vidare. Hur kan människor vara så genom jävliga. Hur kan dom sakna medmänsklighet och empati. Usch nu blev det lite tungt.
    Men du fining, jag önskar dig en superskön onsdag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera

  3. *** Grattis till vinnarna***

    Ha ha å jag som trodde det var en balansplatta. :))))

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  4. Ooooops! Å det värsta (= det roliga) är att jag har en snarlik tandborste i min favo färg. Hahahaha!
    Å visst är det himla kul att fler hänger på. Eva verkar ta hem den här gissningsrundan. Jättekul och stort GRATTIS till vinnarna.

    Vad gäller länkningen så är det helt okej för mig. Som du läste hade jag samma tankar faktiskt. Alternativet är ju att lägga upp svårare grejer, då blir det ju färre svar = färre länkningar. Men då är jag osäker på om det blir lika roligt. Det kan det ju iofs bli, för gissningarna blir ju liksom "vildare". Ska fundera.
    Tack för att du håller i GW:-)

    SvaraRadera
  5. Läste precis kommentarerna. ASG:-) Gillade polkagrisen och slickepinnen bäst:-)))))

    SvaraRadera
  6. Sandra är ju super duktig på att gissa...hon har ju haft rätt många ggr !!...grattis till henne säger jag bara ;))...tycker alltid det är svårt...hoppas allt är bra !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  7. Kul att jag gissade rätt... och tur!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Har visst missat den här qw...och flera inlägg, så jag får läsa lite ifatt. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  9. Aha tandborste, och jag som gissade diskborste... En himla kul grej det här med GW :)

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnarna!
    Jaha, inte den här gången heller. Men jag ger inte upp. LIka roligt ändå! Och jag behöver träna upp fatnasin. Nåja, den kansk eär upptränad nu eftersom jag ser det inga andra ser. Så mindre fantasi får det bli nästa gång.
    Roligt är det!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  11. Ha ha! Lite skillnad mot fotboll som jag trodde.

    SvaraRadera
  12. En sån har jag faktiskt hemma också! Även om den inte ser riktigt likadan ut... :-)

    Grattis till rättgissarna!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne