onsdag 24 februari 2016

Svar på GW # 8

Först av allt vill jag TACKA er alla som hoppat på
min lilla gissningslek
Guess What
Tack Bästaste...
Länkar till Alla er som varit med och om jag råkat missa ngn säg till !!! Snälla

Så himla kul att vi blir fler och fler❤️
Självklart vill jag även Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  
Ni är underbara, verkligen TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW #8 var
SALTKAR / - ströare

Ni är grymt duktiga ni är på se vad det är jag fotat, är det för enkelt ????
13 / 20 gissade rätt den här ggr 


Verkligen ett stort Grattis till er !!!  
Och 2 poäng var till er.
Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)

❤️ På första plats är nu MARIA-JAG OCH DET MINA  med 12p GRATTIS FINASTE ❤️

Eftersom domaren fortfarande är på smärtstillande är jag trots 2 Ove dagar lite snäll ;)
Så får dom som svarat nära -nästan rätt som Socker ströare
1 poäng 
Och Det var
ComsiComsa och FrM
Grattis till er också !

Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar där ❤️

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner sover riktigt Gott i Natt 
❤️
STOR
PUSS & KRAM


12 kommentarer:

  1. Yiiiieepphiiee! För första gången prickar jag rätt här hos dig. Snacka om att jag känner mig lite stolt här:-)))))

    Å jag ligger inte sist längre heller som hos dom andra:-)

    PS. Tycker det är fantastiskt att du orkar lägga upp det här inlägget efter allt som har hänt de senaste dagarna. Du är verkligen en tuffing!

    1 000 tack för länken Sanna:-) Å japp, du börjar bli expert på att bli tvåhänt;-)

    PS. Jag kommer sova gott i natt. Hoppas du gör det också! DS.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar gissaleken intensivt, men missade veckans tävling.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul med denna gissa lek men denna hade jag inte sett. Ha en bra torsdag, kram

    SvaraRadera
  4. Kul! Vilken tur att jag gissade rätt :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den fixade jag inte. Grattis till de som kunde!
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Wiiihihi Jag hade rätt :)
    /Kram finaste ❤️

    SvaraRadera
  7. Skäms på mig som inte gissar.... men ett saltkar hade jag aldrig gissat såg ut som någon stråle kom ur.. jag är lite dålig på blogg överhuvudtaget just nu, det rullar fort fort fort hos mig och jag måste varva ner, vilket iofs bloggandet gör så jag är bättre på att kika in är att skriva själv..

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Har fått tillbaka min fotolust och faktiskt tagit några bilder till din utmaning :) men ser att jag är någon dag sen så jag spar bilderna till nästa vecka istället!

    SvaraRadera
  9. Jiiippiii! Jag klarade det! Och det är hos dig jag har lyckan med mig. Gissa om jag blir gllad! Och ett stort grattis till alla som lyckades och kul att många var med och gissade.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Hej! Om jag får vara lite besvärlig så är det Fru, och inte Fröken, Fräken som jag kallar mig! :)
    Ska man länka till de som hade rätt?

    SvaraRadera
  11. Yes, gissade rätt :) Det är nog första gången :) Ha en fin helg och hoppas du mår ok. Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne