fredag 12 februari 2016

Stor Varm Kram

Godmorgon Sötnosar ❤️
Nu kommer jag ta en vecka ledigt med familj , så jag hoppas att ni får en mysig vecka .
Efter en stressad fullspäckad vecka är vi på väg till Göteborg och vår son som har sportlov :) 
Om tiden och orken finns, kanske ett litet inlägg kommer :) 
annars ska jag bara njuta av att få vara tillsammans hela familjen.
Tisdagens GW kommer i alla fall :) förberett och klart ;), så fota massa saker att gissa på :) 
och var med ni också !!!!

Finns mer på Instagram denna vecka ;) om du har det eller skaffar det ..
hittar du mig på 
@gemsofmylife

Önskar er en alldeles underbar helg
Ta hand om er !
Och glöm inte eran 
Happy Hour ;) 
(Lånad på nätet)  
Puss & Kram 
❤️
Sanna 

27 kommentarer:

  1. Ha det riktigt riktigt gôtt nu & njut av Sportlov ❤️ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar vecka tillsammans med familjen!
    Ha det gott!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Önskar dig och de dina en toppen vecka - mysigt och glatt =) Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Åh hoppas ni får en alldeles magisk vecka raring ♥
    Vi hörs när du kommer hem!
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  5. Åh så mysigt att vara tillsammans hela familjen! Njut av er lediga vecka, kram Camilla

    SvaraRadera

  6. Hoppas ni får en magisk vecka med det bästa....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Så härligt! Njut och mys på, och Happy Hour tar jag ibland *ler* inte alls fel, utan så rätt, så rätt.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Ha nu en underbar semester, utan krav och måsten.
    Njut av stunden och livet. Kram

    SvaraRadera
  9. Jag önskar dig och de dina en härlig vecka. Njut och ha det allra bäst.
    Många tankar och kramar från mig.

    SvaraRadera
  10. Önskar er en riktigt fin vecka tillsamman!
    Ha det så bra och koppla av.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hihi, vad kul citat ;))
    Ja ni har ju sportlov lite före oss här uppe...får önska er en fin vecka !!
    Sköt om er !
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Önskar er en härlig vecka tillsammans :D

    SvaraRadera
  13. Åhh vad skönt med familjevecka. Njut!!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Önskar dig en toppen vecka på Bästkusten! Njut och ta det lugnt! Å det där med Happy Hour resulterade i ett asgarv hos mig:-)))))

    SvaraRadera
  15. Ta du ledigt en vecka från bloggen också, vettja. Vi är kvar här när du är tillbaka. Du kan uppdatera oss då. Njut och ha det förbaskat gott i veckan som kommer.
    Massor med kramar till dig, finingen ♥
    Petra

    SvaraRadera
  16. Då antar jag att ni inte kommer och fikar imorgon? :)

    SvaraRadera
  17. Åhh, njut fullt ut, vännen! Kram från Kate

    SvaraRadera
  18. Ha nu en underbar vecka i Göteborg.
    Andas och njut av ledigheten.

    Kramis från Kamilla

    SvaraRadera
  19. Ha en underbar vecka med familjen och njut i massor! Kram

    SvaraRadera
  20. Hoppas ni får en riktigt fin vecka med en och annan Happy Hour ;)

    SvaraRadera
  21. Ha ett härligt sportlov.
    Kram

    SvaraRadera
  22. Ha det gott, och hoppas du får en fin Alla Hjärtans Dag!

    Kramkram

    SvaraRadera
  23. Nu blev det den dagen jag tittar in hos de jag sällan tittar in hos, du är ju där! Tuppluren tar jag sällan, men sover längre på morgnarna :-) Önskar dig en fin vecka med sonen - är det han som gjorde så härlig konst om att läsa och en bok? - såklart med övriga familjen också och du själv!
    Blogga kan vänta- har ett Instakonto från min gamla mobil, men kanske gör jag mig ett nytt!
    Allt gott och hjärtligt!
    kram

    SvaraRadera
  24. Kommenterade från mobilen igår men det blev nåt fel tror jag. Ha det i vilket fall hur bra som helst och mys tillsammans med familjen! Kram

    SvaraRadera
  25. Hoppas att du njuter av sportlovsveckan tillsammans med familjen <3
    kram fina du
    Sandra

    SvaraRadera
  26. Åhh så härligt med en ledig vecka tillsammans med familjen! Njuuut! Har själv varit en dålig bloggvän senaste veckorna, har insett att det är pga massa nättroll, som sedan ett par veckors tid lämnar mindre trevliga kommentarer. Igår fick jag nog. Tog ett beslut.

    Måste tyvärr låsa min blogg. I takt med att den har blivit större, så har de sabla nättrollen hittat dit. Och någonstans mitt i alla, har jag tagit beslutet att inte acceptera det. Så vill du fortsatt följa min resa, lämna en kommentar under senaste inlägget, så kommer ett lösenord per mail.

    Styrkekram❤️❤️❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne