lördag 27 februari 2016

Lördags Citat # 32


Ett passande citat för min fredagsberättelse just nu...

Mer Underbara, Tänkvärda Citat hittar du Hos fina

❤️ ❤️ ❤️
Sen vill jag verkligen också Välkomna

och
och
som följare på bloggen, och har du inte haft förmånen att ha läst på deras bloggar tycker jag att du ska göra det nu, det är verkligen härliga, bra bloggar 
( väntar dock att Portvaktens dotter ska få ny inspiration att blogga hon med ;)
 ❤️
Jag hoppas att Du som tittar förbi får en alldeles underbar Lördag !

Stor
Puss & Kram 
till er

23 kommentarer:

  1. Ja, det finns olika sätt att ta sig an svårigheter... Det som inte dödar lär ju härda!

    Önskar dig en trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Ibland väljer man kanske inte hur man tar det - i alla fall inte där och då ... men sen ... :)
    Fint citat till vacker bild!
    önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Det sägs ju, att man går stark ur svårigheter, även om man inte ser det just då det händer.
    Jag kan intyga att det är sant!
    Fint citat och fin bild. Trevlig lördag och varm kram ♥

    SvaraRadera
  4. Så underbart bra citat och till det en lika underbar bild !
    Tack fina Sanna för detta bidrag !

    Önskar dig en riktigt trevlig helg !

    Kramar från Marie

    SvaraRadera
  5. Det är nog ingen tvekan vilket val du gjort och lyckats med!

    SvaraRadera
  6. Bra citat...jag hoppas även du och din familj får en fin helg !!
    Kram på dej !
    Bia

    SvaraRadera
  7. Exakt så!
    Kram och fortsatt trevlig helg

    SvaraRadera
  8. Hej vännen :)
    Hoppas du mår fint. Ville bara berätta att jag äntligen hittat en ny sida som jag gillar att blogga på. Så kika in i gamla bloggen och klicka dig vidare. Hoppas du följer med mig <3 Stor kram

    SvaraRadera
  9. Bra citat ❤️ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  10. Ja det som inte dödar härdar :) visst?

    SvaraRadera


  11. Så sant citat!

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  12. Och jag är sååååå glad att du valde rätt till sist ♥♥
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Sv: Jag sjunger hellre än bra ;) Såg va tokig texten blev, det är min fantastiska vän Dee som är en himla duktig sångerska.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Så sant.
    Önskar dig en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  15. Ja livet härdar och inte alla står pall.
    Det här är ett tänkvärt citat med flera bottnar.
    Tack för det och fin söndag!

    SvaraRadera
  16. Fantastiskt citat ... och verkligen tänkvärt! Jag vet ju vilket val du gjort och vilken tur att du valde rätt! Är stolt och glad att jag fått lära känna dig!
    Oj, så snopen jag blev när jag fick se en länk till mig - tackar ödmjukast :)
    Hm... funderar lite - kanske kan du ändra till Bildbloggen istället... låter så ambitiöst med Ankis tankar...
    Önskar dig en fin söndag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  17. Tänkvärt och så många det är som borde tänka först och handla sen så mycket bättre det skulle gå då.
    Ha det gott och välkommen till mig.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  18. Det är tufft att märka när marken rämnar, men det är en erfarenhet rikare.
    Ha en fin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  19. Jo så småningom så stärker det! Vacker bild!

    SvaraRadera
  20. Tänkvärt citat! Hoppas du har en fin söndag och att armen läker snabbt. Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne