tisdag 23 februari 2016

Guess What ? # 8

GUESS WHAT? # 8

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.
Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr??
Nu har jag öppet länkningen till söndag så ni kan lägga upp era egna Guess What, när det passar er :)
Och så vi alla hittar till varandra :) 
Var med Du också !
Mitt svar kommer redan i morgon em. Men du själv bestämmer hur länge du vill ha öppen din !!!!
Fick ett härligt förslag att göra som ett pussel 5- 6 bitar så får man svaret sista dagen :) Tack Anemonen !!! 
Jag tycker du har en rolig idé och hoppas pröva det ngn tisdag ❤️  
Era Svar behåller jag för mig själv tills i morgon
 ❤️   ❤️  ❤️ 

Ni som var med förra ggr har jag låtit länkarna ligga kvar, så ni inte behöver fylla i igen, om ni inte vill vara med på länkningen denna ggr är det bara att säga till :) 


Önskar er en alldeles underbar TISDAG
PUSS & KRAM

21 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hm...Kan det vara typ ett Saltkar? hihi
    /Kram go du ❤️

    SvaraRadera
  3. Gissar på saltströare!

    Hoppas det är OK med dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hm... eller sockerströare skulle jag skriva :)

    SvaraRadera
  5. Hos mig är det en "papperskorg" bredvid mitt namn, så vill jag inte vara med, så kan jag ta bort mig själv!

    SvaraRadera
  6. Nu ska jag gissa också!
    Inte lätt. Det är en burk med ett plastlock över. Kan det vara en mugg med kaffe?
    Eller en blomkruka där du satt plats över det nyplanterade skottet?
    Fast, det ser ut som om du fotat en affisch, det blänker där... och grejen har "öron". hm. Säger Cafe Latte.
    Kram, fina Sanna, från gissande Gerd ♥

    SvaraRadera

  7. Jag gissar på en socker-ströare. Sockerkopp..... :D))

    SvaraRadera
  8. En ströare, för socker, salt eller något annat man vi ha ut i lagom mängd!

    SvaraRadera
  9. Hej på dej !!
    Att gissa rätt är ju inte min grej egentligen, haha...brukar ju alltid ha fel, men idag gissar jag igen och då gissar jag på en ströare, saltkar eller liknande...men det är väl fel som vanligt, haha....
    Ha en bra dag nu !
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Det är en saltströare. Eller pepparströare. Eller sockerströare ;-)
    Kram ❤

    SvaraRadera
  11. Ett salt- alternativt sockerfat.

    SvaraRadera
  12. Duschmunstycke.
    Ett "ströfat" med kakao/kardemumma

    SvaraRadera
  13. Nå't att vattna blommor med kanske.

    SvaraRadera
  14. Kan det vara toppen på ett saltkar? :-)kramiz Laila

    SvaraRadera
  15. God afton! Klart jag är med på GW hos dig. Min första gissning blir på en sockerströare. Hålen ser jag. Andra gissningen är ett saltkar och den tredje är strilen i en vattenkanna.
    Stor kram till dig från mig och hoppas du inte har så ont.

    SvaraRadera
  16. Gissar på salt/peppar-kar eller någon annan kryddburk :)

    SvaraRadera
  17. Rolig idé du har. Vet du......jag gissar på ett "saltkar" ? Du vet.....en liten flaska med hål. Men det kan vara peppar åxo?

    Ha det gott, och Stor kram vännen.

    SvaraRadera
  18. En ströare av någon sort? Salt? Peppar? Socker? ;) Tror jag ficl med allt :) Förväntar mig att bli chockad över hur fel jag har :)

    SvaraRadera
  19. Sockerströare (eller vad det nu heter) gissar jag på!

    SvaraRadera
  20. Jag gissar på två saker! Antingen en pedalhink eller locket på ett saltkar :D

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne