måndag 29 februari 2016

Först en Tillbakablick

Det är finaste  EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag  
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det Jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Stunder utan smärta i arm
  • Starka smärtstillande
  • Sol
  • Min Mamma ❤️ Tack för att Du alltid ställer upp
  • Dotter som hjälper till med allt, duktiga lilla tjej ❤️
  • Johan Glans får mig att skratta trots att jag hört showen flera ggr
  • Sömn
  • Läkaren som här i Sverige, såg att armbågsleden var bruten på 2 ställen
  • Bloggvänner ❤️ Tack för er otroliga omtanke och fina ord
(BILD lånad på nätet)


Kärlek och värme till er alla

Stor 
PUSS o KRAM

17 kommentarer:

  1. God morgon! Visst finns det tacksamheter! Fin lista du har!
    Du behöver ju verkligen hjälp med din arm!

    Jag själv är innerligt tacksam över att kunna röra armar och ben, över nära och kära och över goa bloggvänner ♥
    SkottdagsKram ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken fin och positiv lista trots det jobbiga med din arm. Själv är jag tacksam över att det blev en bra lovvecka!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur går det med armen, hört nåt om op-tid?

    SvaraRadera
  4. Ooops! Läkaren här såg lite mer? AJ, då. Hoppas allt var rätt gjort i övrigt!
    Tack för att du orkar vara med här och dela trots att du måste vara rätt enarmad just nu!
    Hoppas det läker fort!

    SvaraRadera
  5. Oj, oj, det var illa med armen, hoppas att den är gipsad/opererad nu. En ros till dottern för hjälp, det behöver du nu.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Skönt att du kan vara utan smärta små stunder ibland. Alltid något... Har inte haft tid att blogga under helgen men har tänkt på dig! Såg att du skrivit mer om dina ätstörningar och det ska jag läsa senare ikväll. Nu ska jag värma pizza från igår.
    Skönt med mamma och dotter som hjälper till! Så jobbigt att inte kunna använda högerarmen. Stor kram finaste du!

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att smärtstillande är något man är riktigt tacksam över med en bruten. Jag säger som Eva - såg inte läkaren utomlands att armen var bruten på två ställen?!? Sol och sömn är verkligen två viktiga saker som ger återhämtning. Hoppas du får en ny vecka med så lite ont som möjligt. Stor kram

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en fin vecka med fler smärtfria stunder och mycket sol!

    SvaraRadera
  9. Kärlek och värme till dej med !!!
    Ha det gott och sköt om dej !!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Du är bra på att se det positiva i tillvaron och det är mycket värt
    och även fast du har så ont tänker du goda tankar och känner tacksamhet för det som är.
    Stor kram till dig och tack för din lista. (Nu har jag också formulerat min.)




    SvaraRadera
  11. All kärlek till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Så många kramar till fina dig.
    Hoppas att det går bra på sjukhuset.

    Tänker på dig.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  13. Det är en glädje i sig att ha en anledning att tänka igenom allt en är tacksam över emellanåt!

    SvaraRadera
  14. Fin tacksamhetslista. Krya på dig !
    Kramar från Marie

    SvaraRadera
  15. Vilken fin lista! Hoppas att du mår bättre! Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne