måndag 8 februari 2016

Förra veckas Höjdpunkter

Det är finaste  EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag  
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det Jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Migräntabletter
  • Kaffe på Morgonen
  • Samtal
  • Tack BP o Skyltsöndag, för alla underbara skratt
  • 12 år ❤️ i upp och nedgångar
  • Insikter
  • Omtänksamhet 
  • Varma täcken
  • Brev
  • Torra historier haha
  • Många Skratt TACK
  • Tack Bosse för alla galna uppdrag som får en att göra massa tokerier :)
  • Härliga Bloggvänner ❤️ Tack för att ni finns och ger mig många skratt och en massa omtanke
  • Tack Eva, för att du får mig att Stanna upp och Tänka efter varje måndag på Allt bra ❤️
  • Bästa Grannarna i världen
(BILD lånad från Krossa Jantelagen på FB)


Kärlek och värme till er alla

Stor 
PUSS o KRAM

14 kommentarer:

  1. Härlig lista ❤️ ...
    Ja,förutom migräntabletterna /Kram finaste & ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Lät som en ganska bra vecka förutom tabletterna mot migrän förstås.

    Kram och hoppas du får en toppen vecka.

    Från mig.

    SvaraRadera

  3. Glad måndag till dig.
    Här är sol och fem plusgrader, våren är nära....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. En bra lista, men migrän är trist. Därför tur det finns tabletter :)

    SvaraRadera
  5. Vilken fin tacksamhetslista!

    Det är inte kul att ha ont, men tacksamt att det finns hjälp. Jag har aldrig haft migrän och har aldrig huvudvärk (nästan) men mitt öga skaver från och till och där finns Alvedon ;)
    Min tacksamhetslista på tre saker är 1) glädjen över att vara frisk 2) att mina nära och kära mår bra 3) och att fina bloggvänner finns plus att vi går mot ljusare tider!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Jag funderar också numer på måndagarna vad jag är extra tacksam över och gör det även ett par gånger i veckan. Just vad jag är tacksam över just den dagen. Och jag funderar på vad jag kunde gjort annorlunda, bättre.
    Trist med din migrän, men så bra att de finns.
    Jag önskar dig en fin vecka och är så glad för att du finns .
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Blir varm i hjärtat av att få vara en av dina tacksamheter! Så fint!
    Tack själv - för att du är med och delar!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fin lista med mycket kärlek och tacksamhet i. 12 år - så fint! Önskar dig en ny fin kärleksfull vecka. Kram

    SvaraRadera
  9. Hahaha! Jag bidrar så gärna med Skyltsöndagen till din tacksamhetslista. Känner mig riktigt hedrad! Är otroligt glad att du gillar temat. Å underbara skratt sitter ju aldrig fel:-)

    SvaraRadera
  10. Fin lista med tacksamhet.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Mycket kärlek och värme i din lista! Hoppas veckan som kommer blir bra med lite mer energi och ingen huvudvärk!

    SvaraRadera
  12. Låter som en bra lista! Hoppas den boostar dig igenom veckan. Kram

    SvaraRadera
  13. Här var mycket hjärtan och mycket skratt, det gillar jag!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  14. Tacksamheterna är underbara men den lilla "tavlan" är magisk!!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne