onsdag 10 februari 2016

Flåt Svaret kommer med resultat i morgon...

Sorry svaret på GW #6  kommer I morgon 
GALET MYCKET JUST NU.....
Ni vet när det är lite FÖR MYCKET.....
Ungefär som den här piercade personen.. kanske lite FÖR mycket ;)
 utan att man inser det ... förrän efter


BARA 1 Person har hittills svarat HELT rätt
Många är väldig nära ..... 
men när En person svarat, så rätt man kan.. får ni andra fortsätta att gissa lite till .... 
Så ni har till imorgon pga av min felräkning ;)
och ni har väl gissat hos alla andra som börjat med GUESS WHAT, love till er !!

Ber om ursäkt men man måste inse sina begränsningar och att räkna länka tar lite tid men det vill jag gärna göra....
PUSS & KRAM 
Och 
God Natt

6 kommentarer:

  1. Sanna, jag förstår precis vad du menar. Take it easy before you go crazy är mitt motto. Dygnet har inte mera än 24 timmar, även om jag skulle önska mig fler;-) Å att blogga och gissa ska vara roligt, absolut inte stressat. Så - du lägger up svaret när du har tid och känner för det. Okej!!!!

    PS. Hur f*n kan man förstöra sitt ansikte på det sättet;-) DS.

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt! Vi har all tid i världen, men det har inte du just nu.
    Väntar så gärna och det kan vi göra lääänge.
    Stor kram och många tankar till dig.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snart får lite mindre omkring dig.
    Va rädd om dig och kramar.

    SvaraRadera
  4. Återkommer lite nu och då för att gissa ... men det bara går inte. Ser fram emot att få veta vad det är :)

    SvaraRadera
  5. Lova att du andas och tar det lite lugnt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Säger" desamma ....
      /Kram Sanna ♡

      Radera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne