torsdag 11 februari 2016

Äntligen kommer svaret på GW #6

Först av allt vill jag TACKA er som hoppat på
min lilla gissningslek
 Guess What ?
Tack Bästaste...
BP,   MARIA,  GEDDFISH,   ANKI ,   ANEMONENGÄRDSMYGEN
och nu är även fina NINNIE med och får oss att använda Geniknölarna...

Så himla kul att vi blir fler och fler
Så kul att få vara med och gissa själv och det är svårt, jag måste säga att jag är väldigt imponerad av dom som klarar det :)

Sen vill jag Självklart Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  Ni är underbara, TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW #6 var en
"Maria Montazami"
Tassel ( vår svenska ...Tofs ;) 
att hänga på skåp, gardiner mm


Den här ggr var det svårt för endast  3 / 23 gissade rätt



Verkligen ett stort Grattis till er !!!  
Och 2 poäng var till er.
Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)



Sen måste jag åter igen, verkligen Tacka för alla underbara fantasifulla gissningar
NI är verkligen Underbara !!
och som jag skrattat till dessa underbara gissningar 
Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner som tittar förbi får en härlig Torsdag!

STOR
PUSS & KRAM

16 kommentarer:

  1. Haha... ja då var jag inte i närheten i tankarna ens en gång... men kul är det att gissa :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul, att jag gissade rätt! Den var bra och inte helt lätt.
    Nu får vi ha en bra torsdag, jag som en stund i natt trodde det var fredag redan, haha. Så det kan bli, när John Blund fick slut på sömnpulvret.....
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Hihi Hade jag aldrig gissat ....
    Önskar dig en alldeles underbar dag!

    /Kram finaste ♥

    SvaraRadera

  4. En Tofs, ha ha ha....
    Grattis till vinnarna ☺

    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Oj! Den här gången hann jag inte med alls - men jag hade givetvis gissat på en sån där tassel :-)

    SvaraRadera
  6. Det var ingen lätt uppgift du kom med :) men sen å andra sidan, vem sa att det skulle vara lätt. Jag har en del guess-what bilder som jag tog igår, men jag tar en åt gången. Det blir blir väl smidigast så. Ha en fin dag!!!

    SvaraRadera
  7. Rätt nöjd att inte ha gissat för mina tankar var inte ens i närheten av någon tofs! :)
    Känns som om ni gör det svårare och svårare ;) eller så är det min hjärna som blir vintertröttare och vintertröttare ;)

    SvaraRadera
  8. Det var klurigt värre, hade aldrig kunnat gissa rätt !
    Du ta det lugnt nu och ta hand om dig själv =) Det är faktiskt en order! Kram till dig fina Sanna!

    SvaraRadera
  9. Hahaha! Då kan jag lugnt påstå att jag inte har det minsta dåliga samvete att jag gissade fel. En sådan tassel har vi nämligen inte. Gud vad man lär sig genom GW. Det finns så många saker som jag inte visste att de fanns;-)
    Stort GRATTIS till vinnarna!

    SvaraRadera
  10. Tjohoo!!! Det gick ju riktigt bra för mig denna veckan. Gissat rätt på tre stycken fast antagligen helt åt skogen på de andra!
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  11. Nog äre klurigt allt. Inte lätt att gissa rätt alltid. En rolig lek det här!

    Varm kram till dig vännen.

    SvaraRadera
  12. Ja, GW har jag missat totalt. Tofsen är ursnygg, men inser att jag inte skulle ha gissar rätt. Fin eftermiddag till dig. Kram

    SvaraRadera
  13. Men tänk, det for igenom huvudet, att kan det vara en tofs!!! haha!!! Synd att jag inte gissade på det då!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Läst lite ifatt...och veckans gw var svår som vanligt tycker jag. :-)Kramizz Laila

    SvaraRadera
  15. Oh! Äntligen! Tänk så glad jag blir! Och desutom att jag gissat rätt hos dig. Känns extra bra!
    Vilken snygg tofs dessutom!
    I övrigt har jag mest otur, och dålig fantasi när det kommer till GW. Men jag ger mig inte.
    Varma hälsningar i mörkret från min terrass och +20 nu klockan 20.45.
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  16. Hur kan man ens gissa rätt på det där? Bra gjort!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne