tisdag 12 januari 2016

Var med och gissa.... GW #2

Guess What 
# 2
Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin 
Och börja fundera på vad det är jag fotat denna gång:) 
Svaret visas redan i morgon kväll 
Men innan dess behåller jag era svar för mig själv :)

❤️❤️❤️





❤️❤️❤️
Titta förbi dom andra som lagt upp bilder att fundera på också..
vi alla behöver gnugga det grå i bland ;)
Och det är som sagt hur kul som helst att både gissa och läsa alla kommentarer

Stor PUSS o KRAM 
till er Sötnosar som tittar förbi

17 kommentarer:

  1. En klädd stolsits??
    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera


  2. En dyna, kanske en båtdyna?.... :)))
    Först tänkte jag säga en yogamatta, :)

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  3. Svårt igen! Gissar på ett lock på en förvaringsbox eller en plastmapp.

    SvaraRadera
  4. Hej Sanna! Jag är ny här hos dig... kom hit genom BP :)
    Jag hänger på utmaningen och har just lagt in mitt första Guess What.
    Och så var det gissningen här... hm... ingen aning, men kanske en hopvikt plastpåse... :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Ingen aning...som vanligt, haha...jag är urusel på att gissa.
    Hoppas allt är bra med dej min vän ;)
    Ha det gott och sköt om dej !
    Många kramar, bia

    SvaraRadera
  6. God eftermiddag!
    Svårt fall, haha!

    Ett plastlock av något slag.
    Locket på en brevlåda?
    Locket på en flaska?
    Tandpetarfodral?

    En skön tisdag till dig, klurigmoster, där ;)
    Kram, Gerd ♥

    SvaraRadera
  7. Jag är med, men mina gissningar hitintills har inte varit så framgångsrika. Men jag är en envis typ...
    Denna vecka tror jag du visar en sak som går att vika ihop/stänga. Och grön är den förvisso och den ligger på något. Hmmm....Jag gissar på en dyna.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Plättlätt! En Yogamatta! :-)

    SvaraRadera
  9. Jag tror det är en SONY. Nån Sony-manick... Ser ut som ett Sony-Y där uppe i vänstra hörnet...
    Men dom gör väl inte yogamattor? ;-)

    SvaraRadera
  10. Ett säte på en båt, klätt med galon :) (Sätet alltså, inte båten)

    SvaraRadera
  11. Det ser ut som ett galonöverdrag på en stol eller säte.

    SvaraRadera
  12. Den där var svår, ingen aning, får kika in imorgon och se svaret. Kram

    SvaraRadera
  13. Måste ha något fel på fantasin? Ser inte alls vad detta kan vara?
    Är det du Sanna som vill bli kompis med mig på fejan?...

    SvaraRadera
  14. Svar: Kolla, nu har du lockat till dig två nya "GW:are". Både Anki och Anemonen är riktiga Photoshop experter! Sååååå himla kul:-)

    Men dina och de andras gissningar är så långt ifrån man kan komma (vad gäller min bild alltså). Tycker det är skitsvårt att "ställa in svårighetsgrad" i tävlingen. Dessutom är jag inte så duktig på att "luras" = fota suddigt eller fejka, nå't som du är en fena på!

    Å eftersom jag sett GW hos dig för första gången så är och förblir du min "upphovskvinna", bra så du vet;-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne