onsdag 13 januari 2016

Så till svaret.... på Guess What #2

Först av allt vill jag TACKA er som hoppat på Guess What !!!!

BP,   MARIA,   ANKI ,   ANEMONEN
Ni är bäst !!!!
Så kul att få vara med och gissa själv och det är svårt, jag måste säga att jag är väldigt imponerad av dom som klarar det :)

Sen vill jag Självklart Tacka för alla underbara Gissningar 
Den här ggr måste det varit riktigt svårt....
för det var ingen som gissade rätt den här ggr
Rätt svar den här ggr var ett 
Mjölkpaket...
Tack för alla underbara Roliga fantasifulla helt underbara gissningar
En som fick mig att le lite extra var...
AMA:s Gissningar
Först kom-Plättlätt! En yogamatta !
Sen kom- Jag tror det är en SONY. Nån SONY-manic...ser ut som ett sony-Y där uppe i vänstra hörnet men dom gör väl inte yogamattor ;)

Sen gissades det allt från spikmattor, brevlådor förvaringsboxar men mest sittdyna på en båt...
Så härligt att man kan se allt det här i samma bild
Love It !
Tack igen ni är bäst !!!!!
Och det är ju meningen att bara gissa på allt galet man kommer att tänka på det

Sen måste jag bara ge er samma LEENDE jag fick när jag såg min kompis rånarluva hon vunnit och som hon har på sig trots att döttrarna inte alls gillar den,
dom vägrar att gå bredvid henne när hon har den på sig, kan inte alls förstå det ..haha
Blomman som du kallades när vi var unga, du är fortfarande helt underbar !!
Tack för att jag fick visa bilden !! Love You Sweetie:)
Något att införskaffa, för dom säger ju att om du skänker ett leende, så får du ett tillbaka
Perfekt med andra ord för dagar man inte alls har lust att Le..haha 

Nu hoppas jag att Du haft en alldeles underbar Onsdag, 
och att Du njuter av att det är mitt i veckan och faktiskt snart helg igen :)

Skickar en värmande KRAM från ett kallt Stockholms Skärgård till Alla fina BloggVänner

20 kommentarer:

  1. Jamen, det är ju självklart att det var ett paket med mellanmjölk! Hur bra som helst för jag gissar att de flesta bloggare just dricker mellanmjölk. Hahaha!

    Hos mig var det heller ingen som gissade rätt, vilket jag inte alls förstår;-)

    Å även om du inte är mamma till "Guess What" så är du för mig ändå den som satt igång gissningsleken igen. Får se om jag går med på att ändra texten en aning där;-)

    Älskar Blommans rånarluva! Hahaha! Maken min har okså en, fast (tyvärr) utan tänder;-)

    PS. Tycker det är himla kul att Anki och Anemonen nu också hänger på. Har en känsla av att även Gerd kan vara på G. Hoppas det i alla fall:-) DS.

    SvaraRadera
  2. Med svaret framför mig var det ju enkelt. Men inte när jag skulle gissa. Kul är det i all fall!
    Rånarluva skulle jag behöva nu när det blir kallare för mitt ansikte klarar inte kyla efter solskadebehandlingar och operationer.
    Din väninna var fräck i sin luva, men jag kan förstå om barnen kanske går lite framför eller efter o hon har den på stan.
    Ha det allra bäst, du fina.
    Kram till dig!

    SvaraRadera


  3. Hi hi hi, var det ett mjölkpaket?

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  4. Detta var lurigt!
    Ett mjölkpaket! Hihi. Guud, så svårt.
    Men kul.
    Kram ♥ Ljus och Kärlek ♥

    SvaraRadera
  5. Till mitt försvar har vi inte några gröna mjölkpaket i Skåne.....
    Väldigt rolig mössa - den hade jag haft på mig alltid om jag ägt en sån!!
    Ha en mysig kväll raring ♥

    SvaraRadera
  6. Och du - vi gissade rätt inne hos Anki du och jag!!

    SvaraRadera
  7. Haha...vilket tuff Rånarluva/Kram ♡

    SvaraRadera
  8. Ja, DET var inte lätt :)
    Gillar rånarluvan! Hade HELT klart också använt det :) Vem behöver någon att gå bredvid på trottoaren? *S*

    SvaraRadera
  9. Åh nu ser jag ju men det likände en galondyna och det håller jag fast vid men det var klurigt och bra tänk här.

    SvaraRadera
  10. Oj, så galet fel man kan gissa! Den där gröna färgen har inte vi på paketet. Luvan var ju underbar... men jag tror nog att jag håller mig till förra årets modell av skidVM- mössan! Men mössa måste man ha i detta kyliga och blåsiga vinterväder. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  11. Haha... lätt som en plätt - efteråt :) Mjölkpaketen här ser inte ut så... men jag hade inte klarat det ändå.
    Kul lek det här och jag hoppas fler hakar på!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  12. Haha, en sån skulle man kanske ha ;)

    Tack och God fortsättning önskar jag Dig också <3

    KRAM

    SvaraRadera
  13. Hahaha vilken härlig mössa...
    Nej jag glömde att kika in och gissa! Just nu går det lite fort här i livet och jag känner att jag inte hinner bloggandet alls men men så är det ibland...

    Hoppas allt är bra med dig

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Lätt som en plätt, haha...
    Tänk om man kom in på banken med en sån mössa, hihi...
    Hoppas allt är bra med dej min vän !
    Må så gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  15. Haha! Underbar rånarluva! :-D

    Men sådär ser faktiskt inte mjölkpaketen ut här... Inte konstigt att jag inte kunde! :-)

    SvaraRadera
  16. Nämen så enkelt det blir när man har svaret :) Mjölk! Kan ju faktiskt förstå din kompis döttrar :) Men ett leende smittar verkligen! Stor kram

    SvaraRadera
  17. Enkelt.... eller ?:)
    Här är det också kallt som attan, nu -18 men -22 imorse... Brrrr
    Hoppas du har en mysig
    kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  18. Vilken härlig bild på din kompis :) Och en sån där rånarluva är nog varm och skön när det är vinter!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Hade aldrig kunnat gissa att det var ett mjölkpaket😂

    Hoppas att du har haft en bra vecka, fina du❤️

    Önskar dig och familjen en härlig helg!🙏

    Kram!❤️

    SvaraRadera
  20. Tack för era kommentarer och att ni tar er tiden att ge den
    Stor varm kram till er alla

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne