onsdag 27 januari 2016

GW # 4 Det var en Häftig sak..

Först av allt vill jag TACKA er som hoppat på
min lilla gissningslek

 Guess What ?

Tack Bästaste...

Så himla kul att vi blir fler och fler
Så kul att få vara med och gissa själv och det är svårt, jag måste säga att jag är väldigt imponerad av dom som klarar det :)

Sen vill jag Självklart Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  Ni är underbara, TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar den här ggr var en
HÄFTAPPARAT
Den här ggr var det riktigt lätt ?? 
För hela  7 personer gissade Helt rätt  av 26st  på den här :)








Verkligen ett stort Grattis till er !!!
Och 2 poäng var till er.
Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)

Domarn är snäll idag du får 1 poäng för att du gissade NÄSTAN rätt med Häftpistol 
Man skulle kunna använda den till det också ;) hihi

Sen måste jag verkligen Tacka för alla underbara fantasifulla gissningar
NI är verkligen Underbara !!
och som jag skrattat till dessa underbara gissningar 
Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner som tittar förbi får en härlig Onsdagskväll !

STOR
PUSS & KRAM

12 kommentarer:


  1. Ha ha ha, ja där ser man... :)

    Grattis till vinnarna.

    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Hahaha! En sådan har jag iaf hemma, så jag har ingen ursäkt...

    Kul att så många gissade rätt.

    Anemonen ligger fortfarande ute med sin GW, då ingen gissat rätt än.

    1 000 tack för länken:-)

    SvaraRadera
  3. Tur att du manade på mig så jag började tänka.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha ja och jag som använder min ofta men den ser inte ut som din utan den är antik.

    SvaraRadera
  5. Var ju bara tvungen att kolla tillbaka, för den här gångens GW hade jag missat, men kan nog bara säga att det där har jag inte kunnat gissa....haha. :-) Kramizz laila

    SvaraRadera
  6. Jippi!! Tyvärr gissade du inte rätt hos mig raring....
    Kram ❤

    SvaraRadera
  7. Oj vad alla var duktiga. Jag kunde inte gissa ut svaret. Funderade men hade nog gissat på en hyvel tror jag...

    Måste verkligen öva upp den sidan hos mig mera.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla duktiga gissa rätt människor och till Ama som nästan var där.
    Jag är en envis typ, men spm inte har så mycket fantasti så jag provar nästa vecka igen. Träning sägs ge färdighet men det kanske inte gäller mig och just i detta moment.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Yes...! ibland har man tur och gissar rätt!
    Du gissade helt rätt hos mig och leder fortfarande :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla duktiga vinnare!

    Trevlig torsdag :D

    SvaraRadera
  11. Mäh??? Jag menade ju häftapparat... Börjar nog få lite svårt med svenska språket efter alla år här i Spanien. Tyvärr har jag inte lärt mig spanska istället för den svenskan som ramlat bort... ;-)

    Haha! Nejdå. Tack för att domarn är snäll och grattis till alla dom som visste :-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne