tisdag 5 januari 2016

Årets första Guess What

Nytt År 
Och med det startar vi årets första 
Guess What 
# 1
Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin 
Och börja fundera på vad det är jag fotat denna gång:) 
Svaret visas på torsdag
Så innan dess behåller jag era svar för mig själv :)

❤️❤️❤️



Nu ska jag ta mig ut med barnen vi hörs senare !!
Stor Kram
❤️❤️❤️

Sen Skickar jag en STOR GRATTIS KRAM till en alldeles speciell Person som fyller år idag
Finaste MARIA
Jag hoppas att DU får en alldeles underbar Födelsedag
(passa på att titta förbi hennes blogg och gratta du också, även hon har nu GW där också :)
Stor PUSS o KRAM 
till er Sötnosar som tittar förbi

16 kommentarer:

  1. Korvar eller potatisar.

    SvaraRadera
  2. Oj, detta var svårt. Men jag gör ett försök; mörkt är det förvisso och jag ser två saker men som kan sitta ihop...Oki, jag gissar på två stenar som ligger bredvid varandra.
    "Friskt vågat är hälften vunnet."
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Har ingen som helst susning på vad det kan vara !!
    Men nu har vi fått vinter iaf...snön kom igår...och kallt är det, jag vill egentligen inte vara ute för länge...går mellan bilen och affärerna, haha...
    Ha en fin kväll!!
    Kram fina<3

    SvaraRadera
  4. Alltså det ser ut som bajskorvar men jag återkommer med seriös gissning efter maten!!
    Sen blir jag ju nästan generad över de fina orden. Tack fina du - du är oxå väldigt speciell 💜

    SvaraRadera
  5. Jag har det!!! Brända korvar från nyårsgrillningen!! Det måste det ju vara!! Visst?!

    SvaraRadera
  6. Du, den här GW var svår - dadlar? Fin trettondagsafton till dig.

    SvaraRadera
  7. Alltså... Dom där svamparna på köksbänken? Dom borde skaffa sig ett eget rum... ;-)

    SvaraRadera
  8. Missade det med kommebtargranskningen men har löst det nu! Tror du har två oskalade King Edward-potatisar på din bild.

    SvaraRadera


  9. Stenar, bränt ved eller något rostigt, hi hi hi...

    Nu ger jag upp.... :D

    Kram på dig lurmaja! ♥

    SvaraRadera
  10. En falukorv eller leverkorv kanske

    SvaraRadera
  11. Tack för ledtråden! Jasså, inget ätbart - ooooops! Kan inte tänka mig att du tagit kameran till toan och fotat en bajskorv, för om det inte är en "riktig" korv så påminner bilden om en bajskorv faktiskt;-)

    En amputerad tå/ett finger (som maken var inne på) är två andra alternativ.

    En sådan knöl på en hyazint/tulpan ytterligare en gissning.

    Nu ger jag mig;-)

    SvaraRadera
  12. Nu tror jag att det är något som är tovat!
    Rätt svar på min bild finns nu. Gillade din familjs gissningar!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne