torsdag 10 december 2015

Nu kommer äntligen svaren .. på dom 2 bilderna i GW


Visst var det en Parfymflaska och Ätpinnar
Var det ganska enkla den här ggr ???
Plus att jag klanta till mig o svar visades.. haha 

…Stort Tack Maria att du hoppade på Guess What , 
så jag fick chansen att gissa jag med,
dock kunde jag inte alls se vad du fotat så jag antar att du fick många skratt 
av mina olika gissningar du med :)
Ni var väl där och gissade för fullt också hoppas jag :) 
Men det är det som är så härligt, att bara skriva det första man kommer tänka på ;)
eller andra eller tredje….haha 

Men ni var flera som hade rätt den här ggr
HELT rätt på båda, dvs 2 poäng var hade
SUSANNE och Angels EVA och LILLASYSTER
STOR GRATTIS KRAM TILL ER !!!

Sen var ni flera som gissade rätt på en, så 1 poäng var till er
Ama de casa, Mias Mix, Ditte, Helena, BP, FrM, Borgmästaren
Stort Grattis även till er
och
Verkligen ett stort Tack för att ni vågar prova gissa det är ju det som håller det här igång,
alla era underbara gissningar !!

Kommer räkna ihop vem som har gissat rätt flest efter sista ggr i år som blir den 22/12…
Nästa ggr kommer det faktiskt några jag plockat upp från min gamla blogg där jag började började
med det här redan 2010 ;) för att jag faktiskt såg det hos en annan blogg som tyvärr inte finns längre. 


För Dig Ama de casa...

bjuder jag på SVAMPBOB jag såg i NYC igen, 
Bara för du har alltid underbara svar med mr Svampbob haha TACK haha 
och JA hans tänder som dörstopp ( kanske ny försäljningssucce ;) haha
Läs alla underbara svar som nu finns på tisdagens inlägg och få er ett härligt skratt du också :)

Sen bjuder jag på oss själva, förvandlade till Aliens, haha passar oss väldigt bra ...
Lillskruttan och jag hade jätte kul här i höstas och några bilder sparade hon varav dessa två


Önskar er sötnosar  som tittar förbi en alldeles underbar Torsdag, 
Själv har jag legat med migrän även idag :( men nu börjar det ordna upp sig ;) 
Älskar när tabletterna börjar hjälpa så jag ens orkar titta på skärmen ….

PUSS och stora KRAMAR

14 kommentarer:

  1. Roliga bilder på er i slutet. Den appen har vi också och skrattat gott åt oss själva...haha.
    Gott att migränen börjar släppa. Själv har jag fått tillbaka ryggskottet från förra julen :/
    Må gott Sanna och många varma kramar till dig, sötnos.
    Petra

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Utgår ifrån att Susanne, Eva och Lillasyster använder samma parfym som du:-))))

    Å jag är stolt och glad att jag åtminstone gissade rätt på ätpinnarna - liksom mera konkret om man säger så;-) 1 000 tack för länken:-)

    Åsså gillar jag att du dedikerade NY-svampen till AMA. Hon har en toppen blogg och jag gillar verkligen hennes humor och finurlighet.

    Å din och dotterns lek med Photoshop är härlig. Vilka fina aliens ni blev

    SvaraRadera


  3. Var helt övertygad att jag hade gissat men ser att tydligen inte gjort det.
    Grattis till vinnarna..

    Hi hi, roliga bilder. :D

    Stor kram ❤

    SvaraRadera
  4. Fast visst kan man sticka med ätpinnar?!? Jag borde få ett halvt rätt tycker jag ;-)
    Jag var oxå sen med att berätta det rätta svaret men nu finns det där. Och tyvärr hade du inte rätt snygging ;-)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Jag har aldrig gissat rätt, hihi...coola och roliga bilder på dej och "lill skruttan " ;)
    Hoppas du mår bättre nu...
    Ha en fin kväll !
    Varm kram bia

    SvaraRadera
  6. Som jag sa innan, jag är urusel på att gissa på dina GW...haha. :-) Men det bjuder jag på. :-) Skönt att migränen gett med sig. Kramizz vännen /Laila

    SvaraRadera
  7. Haha :-) Underbara Aliens ;-)
    Och tänk att jag fick ett rätt. Det var verkligen över förväntan. :-) Ha en riktigt fin luciahelg! Kram

    SvaraRadera
  8. Men så kul! Man tackar :). Jag tog det första som jag tänkte på när jag tittade på bilderna, men att båda skulle vara rätt...hahaha - jättekul.

    Tack!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Vilka söta aliens! :) Jag hoppas att migränen har gett med sig och håller sig borta resten av året så att du får njuta av en migränfri och mysig jul.

    Ta hand om dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att gissa rätt!
    Hoppas du nu mår lite bättre :)

    SvaraRadera
  11. Hej Sanna!Tittar in en sväng för det var en tid sedan jag var här nu. Och får svaret på din bildgisssning direkt! :-)
    Ska läsa lite bakåt ...

    Stor kram!

    SvaraRadera
  12. WEEHOO!!! Rätt igen :-D

    Åh! Tack så mycket för Svampbob! Han gav ju rätt en gång, och varför överge ett vinnande koncept? ;-)

    Vad snygga ni är! :-D

    SvaraRadera
  13. Inte en siffra rätt hade jag denna gången ;-)
    Så fina ni är du och din dotter..

    Hoppas att migränen lagt sig och att du får en trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Haha,roliga bilder på slutet! Jag blir så glad av att läsa dina inlägg. Du är så full av energi och det smittar av sig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne