lördag 26 december 2015

Lite Jul och en Sammanställning

❤️ God Fortsättning Sötnosar ❤️
Jag hoppas att ni haft en alldeles underbar JULAFTON o Juldag
Med familje mys omtanke och värme i mängder
Vi skulle ta ett foto på mig och mannen , men våran lilla KIL ville absolut vara med haha
Med Elfie Selfie Tröjan firade vi Julen hos min mamma, och fick en massa god mat
Känns som man inte behöver äta på flera dagar efter ;)
Jag måste ha varit riktigt Snäll i år, då jag fick
Pandora Armbandet jag önskat mig av min man och en fin berlock
 Lejon från Lisa Larsson ( Jag gillar verkligen hennes konst ) 
En fin mössa och halsduk av sonen 
en mycket passande minitavla från dottern 
och till mig själv uppdaterade jag min telefon
❤️❤️❤️

Jag har sammanställt Guess What för 2015
22 ggr 
har ni nu fått gissa på bilder
och den person som vann överlägset detta år var
med bloggen VILLAELL

Du har gissat rätt 11,5 ggr 
Vilket är otroligt bra !!!!
Självklart har jag en liten överraskning till Vinnaren...
Nu är det så att jag har en liten Julklapp / vinst till dig 
så hör av dig med din adress så kommer den på posten så fort jag hinner :)

2:a kom
och 

3:a kom

Stor GRATTIS KRAM till er

Resten av er låg inte alls långt efter Ni är verkligen fantastiska och TACK för att Ni gissar och skriver allt som faller er in
NI är verkligen helt underbara hela Gänget
Som vågat gissa 
Stor Kram till Er Alla
LillaSyster, Eva angels, Helena, Kolonilotta, Susanne, FrkM, Fjädernejlikan, Eva, Jeanette, 
 Sweet Pea, Kamillas kamera, ComsiComsa, Fru Eriksson, Åsa, No34, Kicki, Popprinsessan, Borgmästaren, Ditte, Anettan, Hannis och Vardag o flärd

Önskar er som tittar förbi en alldeles underbar Lördag

19 kommentarer:

  1. :) Underbar bild med KIL som kikar upp i nedre kant :)
    Önskar dig en God Fortsättning på julen! Med nya telefonen får vi fler "på-språng-blogginlägg nu, eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Det var inga dåliga julklappar! Så du måste absolut ha varit snäll :D
    Ha en fin annandag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt ni haft det/har det. Och visst hade du varit "snäll" i år. Säkert har du alltid varit de.
    Vilken trevlig sammanställning du gjort och inför nästa omgång så ska jag hänga på direkt. Jag hittade ju till dig lite sent på säsongen....
    God fortsättning!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina klappar du fick.

    Visst känns det som om mn ätit för flera stycken när julen börjar närma sig sitt slut. Alldeles underbart gott men inte för byxorna....

    Önskar dig en fin Annandag.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Absolut älskar din tröja och lejonen! Å selfien på er två snyggingar och de strålande ögonen på lilla KIL är helt underbar!

    Är väldigt impad över din sammanställning av GWn och mycket förvånad att det blev en bronsmedalj där. Så himla kul! En sporre att fortsätta alltså. 1 000 tack för länken:-)

    God fortsättning på er!

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på julen och en annandagskram! ♥
    Så det var gelehallon ;) jag gissade på garnnystan, haha.
    Fina kort.

    SvaraRadera
  7. Kul tröja ;))....och armbandet var läckert tycker jag.
    Grattis till Sandra också...
    Hoppas dagarna varit bra hos dej (verkar ju så;))
    Och ha nu en fortsatt fin julhelg !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en god fortsättning på julen.
    Hoppas den har varit alldeles underbar :)
    Kram Pia

    SvaraRadera

  9. Ni blev så fina alla tre... :))))
    Fina julklappar, roligt att sätta sig och ladda in och ställa in mobilen så som man vill ha den, testa nya funktioner och så... :))
    Rolig tröja. ..

    Ha nu en fin fortsättning och må så gott.

    Stor kram ❤

    SvaraRadera
  10. Och en bamsestor kram till dig, fina Sanna. Underbart att "kilen" ville vara med på bild. Mina får jag nästan hota för att få en bild på ;)
    Önskar dig en god fortsättning.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Så fin jul tillsammans med familjen! Önskar dig en lika fin fortsättning på julhelgen. Julkramen till dig!

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar bild på er! :-)

    Weehooo!!! Silver!!!
    Är det nu det är tänkt att man ska hålla tacktal? OK. Jag håller det kort:

    Tack, Svampbob Fyrkant!
    :-D

    Ha en underbar kväll :-)

    SvaraRadera
  13. God Fortsättning önskar jag dig och din familj! Vilka underbara julklappar du fick, och så fina foton på er!
    Ha nu det fortsatt riktigt skönt! Varma kramar!!

    SvaraRadera
  14. Vilken fin bild på er! Och det låter som om du haft en mysig jul med din familj. Och fina julklappar har du fått!
    Har låtit bli datorn några dagar så hade mycket att läsa igen nu. Tänk att BP o jag kom på tredje plats :) Det hade jag aldrig kunnat tro. Hoppas du fortsätter med dina GW!! Jätteroligt!
    God fortsättning och Gott Nytt År!! Kram

    SvaraRadera
  15. Jättehärliga bilder och vilka klappar du fick!!!
    Stort grattis till vinnaren av GW men skoja att jag kom tvåa?!? Känns som om jag hade noll koll varje vecka....
    God fortsättning raring ♥♥

    SvaraRadera
  16. Woooo Juuulmys ♡ ....
    Ha det riktigt gott innan Nyår/Kram

    SvaraRadera
  17. Vilka fina bilder! Du verkar a haft en superbra jul :)
    God fortsättning från mig. Kram

    SvaraRadera
  18. Å Lisa Larssons lejon. Frågade nyligen min mamma om just det lejonet, då jag minns det från barndomen. Tyvärr hade mina föräldrar inte kvar det, de hade tydligen skänkt det till någon aktion för många år sedan...de hade inte koll på värdet. Nå ja jag får väl köpa mig ett eget lejon. Hoppas du får en skön vecka
    Kram

    SvaraRadera
  19. Åååå vad roligt :-) tackar tackar :-)
    Flåt jag har varit urusel på bloggen och familjen och ledigheten prioriteras
    Sen har min data kraschat och ALLA bilder är borta, jag är förtvivlad och ska i dagarna lämna in datorn

    Låter iaf som du hade en fin jul med fina klappar
    Jag kikar in snart igen såklart

    Kram Sandra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne