onsdag 23 december 2015

Härliga Underbara människor, återblick och sista chansen

Igår när jag kom hem fanns det ett brev till mig i brevlådan, och när jag öppnade mitt brev så var det från alldeles underbara MARIA, Vilken fantastisk människa Du är !!
Jag blev verkligen glad av allt fint Du skrev
Tack det värmde mitt hjärta!!

Fick så fina presenter av mina arbetskamrater "tomten" Jag har verkligen så omtänksamma arbetskamrater, och från jobbet fick jag presentcheck på Salong, Bra start på en härlig ledighet

Ikväll ska granen kläs, julgransfoten i gjutjärn och vår fina gran är inne nu

Ibland är det bra att faktiskt sälja granar (som vi gjort för vår båtklubb ) då kan man ha chansen att välja en bra stor yvig gran :)

Så till sista Nostalgi Utmanings bilden
5/5
"Fem Bilder på dig äldre än 15 år"
Det här är början av 90-talet och innan jag åkte ned till Paris och jobbade togs denna Reklambild för ngt TVbolag, och JA det är jag som sitter i röda klänningen haha 
(vi skulle vara fastbundna oooh inte prata när TVgalningen ville se sina nyårsfilmer haha)
Det är riktigt roligt att leta upp gamla foton , 
så nu Utmanar jag dig som vill och orkar göra den här utmaningen att hoppa på

Så till sista chansen
Ni har väl inte glänt att gissa på sista GUESS WHAT  bilden  för det här året i förra inlägget ??
Kommer göra som BP att visa redan ikväll svaret, 
Då jag kommer spendera min ledighet med familjen istället
 och faktiskt försöka låta bli internet,  ett tag haha(tror ni det funkar ;)
Men Hur får man annars barnen att inte använda sina paddor och internet och bara umgås prata...

Vi hörs senare ikväll sötnosar, nu blir det några sista inköp och fika hos min bror
Ha en alldeles mysig Dag före doppardan 
STOR PUSS & KRAM
Till er sötnosar som tittar förbi

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på dig :)

    Önskar er en God Jul!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin och stadig julgransfot!
    Ja, nu är det hög tid att klä på granen.
    Ska bli spännande och se svaret ikväll på GW!
    Ha en fin jul och ett Gott Nytt År! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart ♡ ....
    Gooooo Julkram!

    SvaraRadera
  4. Älskar bilden på dig som filmstar. Mera så'nt, tack:-)

    Toppen att du fick kort och presenter. Du är ju en härlig tjej så du förtjänar all uppvaktning.

    Perfekt med att sälja och köpa julgran på ett och samma ställe. Åsså älskar jag den gamla julgransfoten. En sådan hade vi när jag var liten.

    Kul att du också avslöjar GWn ikväll! Annars "låser man ju upp" sig i tre dagar. Å det roligaste var att två av mina läsare inte förstod att jag satt på kommentargranskningen. De hade kommenterat flera gånger för att de inte hittade sin kommentar. Ja, ja att vara övertydligt behövs kanske, eller så undrar jag om man faktiskt läser inläggen...

    Stort tack för länken igen:-)

    PS. Tror inte att du kan hålla dig från internet i tre dagar;-) DS.

    SvaraRadera



  5. Vilken helt underbar bild på er där i Paris, tänk du slutar aldrig att förvåna, hi hi...

    *** En riktigt GOD JUL ***

    Stor, största julkramen ♥

    SvaraRadera
  6. Så fint o omtänksamt att få så fina ord på posten...
    Det är alltid lika trevligt att kika in hos dig och ser fram emot att följa med dig
    2016...
    Önskar dig och familjen en riktig god jul
    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt God Jul, sötaste Sanna.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en riktig God Jul, Sanna - dig och hela din familj!

    SvaraRadera
  9. Vi har oxå en julgransfot i gjutjärn!! Konstigt - vi verkar ju inte lika för övrigt ;-)
    Tänkte på dig när jag såg kortet så jag var bara tvungen att skicka det till dig ❤
    Kram raring

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig bild på dig! Urläcker!
    Vad roligt med brev som uppmuntrar och gläder, förstår att du blev glad. Och mer glädje över julklapp från jobbet och att ha hittat en fin gran.
    INte helt lätt i dessa tider. Förr fick vi vår gran levererad fån norra skärgården, men det var femton år sedan så nu har jag ingen gran till jul. Men döttrarna har så jag får njuta av deras granar i stället.
    Tiderna förändras och livet....
    Vill gärna önska dig och de dina en riktigt God Jul.
    Njut och ha det allra bäst.
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne