onsdag 30 december 2015

Happy New Year Sweeties

Dagarna flyger förbi, med massa förberedelser inför NYÅR med vänner
Vi kommer bli 13 personer som ska äta gott och dricka bubbel

Nu vill jag önska er som tittar förbi ett riktigt 
GOTT NYTT ÅR
Redan nu...
för imorgon fm. ska vi ut och traditionellt med våra vänner, grilla korv, 
skicka iväg lyktor och dricka varm choklad med marshmallow för barnen och konjak  för oss vuxna
Efter det blir hem och bada bubbel
 (haha ..det är också tradition för mig och mannen med lite bubbel och varmbad) 
innan Nyårsfesten på kvällen börjar


Ta hand om er och ha det Bästa Nyår ni haft 
Glöm inte att ni är dom Bästa mest underbara bloggvänner som finns
Tack 
För att ni varit med mig här och att jag fått följa er
Kärlek till er alla
Vi ses 2016 

Och till sist en riktigt stor

KRAM & PUSS


PS. Min Tokiga Familj hälsar till er alla  

28 kommentarer:

  1. Vilka toppen nyårstraditioner ni har! Jättekul! Önskar dig också ett toppen nytt (blogg-)år! Det var så himla kul att "träffa dig" på bloggen, inte minst för GW-leken, som jag annars gått miste om.

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Ett riktigt,riktigt Gott Nytt År 2016 till dig fina ♡ ...
    1000-Tack för dina goa kommentarer hos mig,de värmer i hjärtat!

    /Nyårskraaaaam

    SvaraRadera
  3. Ha det så trevlig och ett riktigt gott nytt år till dig och din familj!
    Kram ♥

    SvaraRadera



  4. ***** Ett Gott Nytt År 2016 *****

    Stor kram och puss i pannan!

    SvaraRadera
  5. Vi njuter fullt ut! :)
    Men det är otroligt segt att ladda upp bilder på kvällarna. Och det är då vi har tid till det.
    Som du ser lägger vi upp lite mer på instagram!:)
    Det går bättre. Önskar dig och familjen en fantastisk nyårsafton!
    Kram från oss alla!

    SvaraRadera
  6. Tack för ett väldans fint inlägg.

    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  7. Hej Sanna!

    Önskar ett riktigt härligt, mysigt och fint 2016 till dig också.

    kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  8. Låter som att ni har riktigt roliga och bra nyårstraditioner!
    Vill önska dig och de dina en fin nyårsafton och ett Gott Nytt År!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Ha en riktigt härlig nyårsafton!
    Vi blir åtta vuxna och 11 barn, fullt hus!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Nu har jag mailat dig, såg inte första gången att du hade en länk man kunde skriva och letade efter en mailadres men nu är det skickat :-)
    Vilka mysiga traditioner ni har på nyår...
    Här på
    Västkusten blåser det isande vindar och att vara ute är
    Svinkallt, nästan så
    Man vill
    Sätta på sig termobrallor till festen imon hehe

    Önskar dig och de dina en riktigt mysig nyårsafton
    Gott Nytt År fina du

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig dag ni kommer atta få! Älskar traditioner och den där skulle jag kunna haka på :)
    Vi ska faktiskt ut och vandra några timmar imorgon med picknick och vänner.
    Men på kvällen blir det lugnt i år. Brukar firar med ett gäng härliga vänner men i år hr vi tackat nej och ska bara vara vi.
    Vill tacka dig för alla kommentarer, rara ord och kramar! Det betyder mycket! Önskar dig ett 2016 då du får må bra och får många härliga stunder med familjen! Stor varm kram!!!

    SvaraRadera
  12. Vilka trevliga nyårstraditioner! Allt verkar jättemysigt!
    Jag är så glad för att jag på senhösten hittade dig och har tyckt det varit så roligt att följa dig och givetvis följer jag med in i det nya året.
    Jag vill verkligen önska dig och de dina ett gott slut på 2015 och ett riktigt Gott Nytt År.
    Stor kram från mig.

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig dag ni ska ha!!
    Gott Nytt År raring - vi ses 2016!
    Puss & kram

    SvaraRadera
  14. Hej Sanna
    Hoppas du haft en underbar jul :)
    Stor kram till dig och Gott Nytt År!
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Gott nytt år fina du kram Diana

    SvaraRadera
  16. Hoppas ni får en härlig dag/kväll!!
    Jag önskar dej och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR !!...med mycket glädje och skratt !!!
    Kram fina du !!
    Bia

    SvaraRadera
  17. Ett riktigt gott nytt år önskar jag er!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Ha nu en underbar nyårsafton - finns ju goda förutsättningar för det - och ett Gott Nytt År!
    Puss och kram igen :-)

    SvaraRadera
  19. Gott Slut på 2015 - förutsättningarna finns ju verkligen :) Det låter so om det kommer bi en kul kväll! :)
    Och Gott Nytt År - Må 2016 bli fantastiskt!

    SvaraRadera
  20. Gott slut och gott nytt år Sanna.
    Kram

    SvaraRadera
  21. Vilken mysig nyårsafton ni får! GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  22. Gott Nytt År fina du!!

    Kram

    SvaraRadera
  23. Låter som om ni fick en helt strålande nyårsafton med så härliga traditioner! Gott Nytt År & God Fortsättning finaste du❤️

    Kram❤️

    SvaraRadera
  24. Gott nytt år önskar jag dig vännen <3

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne