torsdag 17 december 2015

GW svaret

Vill än en gång verkligen Tacka för alla era underbara svar :)
 den här ggr fick ni faktiskt se hela saken 
Rätt svar var
Mobil Väskhängare, 
mycket användbar liten manick jag haft i flera år
Så det här är faktiskt ett GW jag hade på gamla bloggen,
vet dock inte varför jag inte kan förstora bilden mer då är upplösningen verkligen dålig ??

Helt rätt svar den här ggr lämnade fina
Stort Grattis till dig !!

Sen skrev faktiskt Fina Comsi Comsa att det var ett Väsksmycke
så det får du ett halvt rätt för ;)
Grattis till dig också sötnos!!

Sen fick jag alldeles härliga fantasifulla svar
Allt från badkarspropp, handklovar, napphållare  och ett härligt konstaterande att det inte minsann var Svampbob den här ggr heller då han inte är rund haha
Ni är fantastiska !!!
Nästa tisdag är det sista ggr och jag har faktiskt sammanställt poäng ni kommer få veta så kämpa på nästa vecka också sötnosar

Tack
Maria Att Du hoppade på mitt GW, 
trots att vi första veckan tydligen krångla ihop oss totalt haha
men denna vecka gick det bättre ;)
Och BP  för att du försökte 
förstår att det var krångel hos dig med ?!
Tyvärr man måste byta kommentargranskning till ALLTID för att sen ta bort det på Torsdagen, 
och fram till dess visar jag då bara kommentarer som inte ger svar :)
Hoppas du är med nästa ggr KRAM

Själv ligger jag i feber, huvudvärk och halsont och bara känner mig allmänt gnällig, blää
men lillskruttan på väg åt rätt håll i alla fall nu, men kommer missa sin skolavslutning i morgon ..
Något vi alla längtar till är nu att sonen kommer hem i morgon !!!
Äntligen och kommer vara hemma hela jullovet :)

Stor Puss och Kram till er sötnosar som tittar förbi

12 kommentarer:

  1. Jag har en väskkrok i min handväska.

    SvaraRadera
  2. Visst är dom bäst !!!!!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Nae...Kryiskramar ♡...
    Skönt att din lillskrutta é på väg åt rätt håll!

    SvaraRadera

  4. Nu är jag världens lyckligaste med ett halft rätt. :-)

    Kram på dig ❤️

    SvaraRadera


  5. Glömde ju be dig krya på dig... (((♥)))

    SvaraRadera
  6. Men vaaaaa?!? Visste inte ens att det fanns såna?!?!
    Krya på dig raring ♥ Ring om du vill prata en stund, jag ska på skolavslutning mellan 18-19 men för övrigt är jag tillgänglig ♥

    SvaraRadera
  7. Hahaha! Alltså hur kan man gissa rätt på nå't som man inte visste att det fanns:-))))))))))))

    Tycker att det är alldeles utmärkt att du la upp instruktioner hur man gör det där med kommentargranskningen. Som du kanske läste på min blogg är jag inte den enda tekniska idioten. Jag menar inte ens dom som faktiskt använder granskningen kom med en förklaring... Hoppas nu att fler hoppar på GW. Nu har ju varken jag eller några andra en ursäkt längre att inte hänga på, eller hur!!!? Stort tack för länken för försöket förresten. Tycker nästan att jag är vär den;-)

    Stackars dig att dottern har smittat dig. Hoppas iaf att du blir frisk till julafton!

    SvaraRadera
  8. Jag har ingen men det verkar väldigt praktiskt minst sagt! Grattis till alla kloka som såg vad det var.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jahaja. En sån där mojäng... Själv brukar jag alltid använda knäna som väskhängare :-D

    SvaraRadera
  10. Krya på dig!
    Jag låg i feber några dagar förra veckan och hosta, men det vände nästan lika snabbt som det kom. Jag hoppas att det gör det för dig också!
    Ha en mysig kväll fina Sanna! Kram

    SvaraRadera
  11. Ja, ja....Man kan inte lyckas jämt! Men lite förargligt är det för jag har två stycken väskhängare och borde vidgat mitt tänkande.
    Kul idé med GW.
    Kram och krya på dig hälsning.

    SvaraRadera


  12. Hi hi hi, härligt skruvad bild.... :D

    Kram ❤

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne