onsdag 23 december 2015

God Jul med svar på GW

Så till svar på årets sista GW 
Det var GELÉ HALLON :) Eller (jungfrubröst )
Ngt jag tror vi alla ätit någon gång ??
Underbara Gissningar som vanligt med allt från jordgubbspeeling till garnnystan 
Helt rätt den här ggr hade
Stort GRATTIS till er sötnosar
Sammanställning kommer under nästa vecka !
TACK till alla er som varit med att gissa i år, ni är bäst 
❤️ LOVE YOU AL ❤️
Ett extra TACK  till två underbara bloggare som hoppat på utmaningen GW
Hoppas ni är med nästa år också och framför allt tycker det är lika kul som jag :)


Till sist vill jag 
nu önska er underbara sötnosar och Bloggvänner
En riktigt 
GOD JUL
2015
Njut av ledighet och en mysig härlig underbar JULAFTON !

KÄRLEK OCH KRAMAR TILL ER ALLA
❤️❤️❤️


24 kommentarer:

  1. Smyger in för att önska dig en God Jul. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Men oj! Hade jag rätt?! Så roligt. :-)
    Jag vill önska dig en riktigt God Jul med dina nära och kära. Kram

    SvaraRadera
  3. God Jul finaste bloggvän, njut av god mat och julledighet. Kramisar Tina

    SvaraRadera


  4. ***** God Jul finaste Sanna *****

    Tomtekram ❤️

    SvaraRadera
  5. Geléhallon borde man ju känna igen! :)
    Önskar dig en Riktigt Fin Jul - med allt vad du önskar dig!

    SvaraRadera
  6. Hej min vän !!
    Kikar in och önskar dej en fin julhelg, med mycket skratt och mys ;))
    GOD JUL
    Bia

    SvaraRadera
  7. Hahahaha! Vet du, det var min första spontana tanke - geléhallon, men eftersom du alltid lyckas så himla bra med att ta suddiga bilder av dina GW-objekt (ja, jag vet att det är meningen) så tänkte jag nej...

    Å fem vinnare tänkte uppenbarligen rätt - eller så hade dom skarpare glasögon;-)

    Å än en gång så tackar jag ödmjukast för länken. Love you:-)

    Önskar dig också en riktigt God Jul - eller rättare sagt en jul precis som du vill ha den:-)

    SvaraRadera
  8. Tänk så fel jag hade, men så roligt det är att vara med och gissa. Detta triggar verkligen fantasin.
    Och jag är gärna med nästa år. Jättegärna!
    Vill gärna önska dig och de dina en riktigt God Jul!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Missade din GW denna vecka! Önskar dej en underbar JUL!!!

    SvaraRadera
  10. Tittar in och önskar en underbar J U L !

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. God Jul till dig också, njut av dagen och allt julmys!
    Önskar dig ett gott slut på 2015 och ett fantastiskt 2016.
    Ha det gott så hörs vi efter trettonhelgen eller så. Kram till dig min härliga bloggvän
    (några gånger har ju prickat rätt i din underbara tävling - ser fram emot 2016 års gissningar)

    SvaraRadera
  12. Stor & varm julekram till Dig med familj från Kate

    SvaraRadera
  13. Såna där brukar jag använda som peeling. Funkar jättebra! ;-)

    Ha en underbar julafton!

    Kram och God Jul :-)

    SvaraRadera
  14. Gooooooooo Jul finaste ❤ ...
    /Kraaaaam

    SvaraRadera
  15. Önskar dig en riktigt god jul. Kram.

    SvaraRadera
  16. En riktigt god och mysig jul önskar jag er. Julkramizz Laila

    SvaraRadera
  17. God jul fina bloggvän.

    Kram från mig.

    SvaraRadera
  18. Jag önskar dig en god fortsättning :)
    Kram

    SvaraRadera
  19. Önskar dig och familjen en riktigt god jul och sköna juldagar.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne