måndag 14 december 2015

Carry on with Gratitude

Det är finaste  EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag  
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det Jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Middag med underbara Vänner, med djupa viktiga samtal
  • Lussebullar
  • Mina Barn ❤️ 
  • Vännerna på rehab.
  • Glögg
  • Värmande brasa
  • Kramar
  • Ljusslingor
  • Choklad
  • Underbara varma listor på Tacksamhet som delas, och alla dessa varma kommentarer från underbara varma människor ❤️ 
(Bild lånad på Nätet)

Jag hoppas att Du som tittar förbi får en alldeles underbar start på den nya veckan
Jag blev hemma den här måndagen också för att lillskruttan ligger med över 40 grader i feber :(

Stora PUSSAR o KRAMAR till er Sötnosar

12 kommentarer:

  1. Men stackars liten... Hoppas hon kryar på sig snabbt!

    Härligt att det finns så mycket att vara glad för ändå :-)

    SvaraRadera
  2. Så fina listor du gör, bra att påminna sig själv ibland. Hoppas dottern kryar på sig snart. Kramis

    SvaraRadera
  3. Alltid bra att stanna upp och tänka efter. Det finns alltid något man kan glädja sig över. Å det är precis det du gör.

    Att lillskrutten har över 40 grader feber är däremot ingenting att vara glad över. Hoppas hon kryar på sig snabbt!

    SvaraRadera
  4. Ingen bra start på veckan, men hoppas kryar på Dig snabbt <3

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Härligt lista raring ❤
    Hoppas lilltjejen kryar på sig snabbt!
    PS Har skrivit till dig på messenger ❤

    SvaraRadera

  6. Men herregud över 40 graders feber är ju jättemycket. Må hon krya på sig fort...

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  7. Fiiiin lista ♡...
    Hoppas tjejjan kryar på sig/Kramis

    SvaraRadera
  8. Barn är verkligen något att vara tacksam över! Hoppas att Lillskruttan redan har kryat på sig!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  9. Många fina saker på din lista! Och glögg - mums! Fin ny vecka till dig. Kram

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas du också får en helt underbar start på veckan och att dottern kryar på sig, stackarn. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  11. Så fin lista! Och som alla andra önskar jag att lillskruttan snart blir frisk igen :-)
    Kram till er!!!

    SvaraRadera
  12. Även i allas våra listor närmar sig julen! Känns fint!
    Önskar dig en bra fortsättning på veckan - snart börjar vi nedräkningen till dopparedan!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne