torsdag 12 november 2015

Så till slut….

Här kommer Äntligen svaret…. 
visst var det en glasskula och faktiskt en hallon sorbet mums

Kamilla med den fina bloggen 
svarade att det var en Glasskula :)
&
En Anonym visade sig att vara "Lillasyster"med den fina bloggen
MITT SKOGSLIDEN 
som svarade helt rätt med att det var en sorbet glasskula 

Stort Grattis 
till er båda

Sen har jag skrattat för flera av er såg, det jag såg 
En Tunga ...haha
och sen var det underbara gissningar allt från Tvättsvampar till Macarones
❤️ ❤️❤️
 TACK
för att ni gissar och har sån underbar fantasi som ni släpper helt lös :)
 helt suveränt, Love you al
så nästa vecka kommer en ny Guess What :)

Min dag idag har bestått av Rehab över halva dagen, 
helt slut och ikväll tog maken och jag ett glas vin (såhärenvardag)
Becorse we are worth it….haha eller …
Kl är bara 19.46 men nu blir det dusch och sen en film som jag med säkerhet somnar framför..
så trevlig är jag…

Puss och Kram till er sötnosar som tittar förbi !




12 kommentarer:

  1. Hahaha! glass sorbet... Älskar dina GWn, men det har jag ju redan sagt så många gånger:-)

    Å visst en vinare bara för att à la l'Oréal reklamen: I deserve it because I'm worth it är mitt motto också... ganska ofta faktiskt. För vi ÄR värda nå't litet extra då och då!

    SvaraRadera

  2. Neeeej, hade jag fel igen? =( var helt övertygat om att det var en MELON. ..

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en trevlig kväll...om du inte har
    somnat än ;) ;) Jag är precis lika dan, somnar alltid till film.
    Kram på dig fina du !
    Pia

    SvaraRadera
  4. Det var jag som blev anonym då jag surfade in till dig en gång till då jag funderat en stund på vad det var jag sett. Så kan det gå!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Aaaa det hade jag aldrig kunnat gissa faktiskt. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Glass?! Det var långt ifrån en tvättsvamp;

    SvaraRadera
  7. Tänk så enkelt allt är när man har svaret :)
    Såklart ni var värda ett glas vin!!

    SvaraRadera
  8. Skratt* Och jag som gissade på en vattenmelon....
    Ett glas vin var du helt klart värd, vännen!!!
    Stooor fredagskram till Dig, från Kate

    SvaraRadera
  9. Gillar texten i bilden i förra inlägget..thumbs up. Det första jag tänkte när jag såg gissa-bilden var faktiskt tunga, men jag tordes inte skriva det ;)
    Ha en toppenfin fredag, fina Sanna.
    Kramar i massor
    Petra

    SvaraRadera
  10. Nejmen! Åh! Jag skulle ha gissat ändå ;) tänkte glass - men vet hur dålig jag är på det här så jag skrev inget! Där ser man hur tokigt det blir när man inte gör som man tänker!
    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  11. Attans också!!! Men tungan var lite inblandad ändå - för att slicka i sig sorbeten :-D

    Jag känner mig som en vinnare i alla fall :-)

    SvaraRadera
  12. Mums så gott med glass! Blir extra sugen nu när jag ska vara sockerfri i två veckor. Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne