torsdag 19 november 2015

Många var "nära", men..

Det är Torsdag och här kommer svaret på GW
Visst var det 
HÖRLURAR
Som Sandra med bloggen
  VILLA ELL 
prickade på en gång
Stort Grattis sötnos 
 Som vanligt har ni svarat alldeles underbara svar 
med allt från Rivjärn, vitlökspress till handfat och bubbelbadkar :)…. 
Nära mkt Nära hihi, men inte riktigt helt rätt ändå.. PUSS
 Tack för att ni "vågar" gissa, det är det som gör att jag tycker det här är kul att ni är fantastiska med er fantasi trots att det kanske ibland är svåra saker att se ;)

Idag ska jag efter rehab gå med min nya underbara vän och äta lunch, glömma saker ihop, ( vi är lika glömska med ord och svamlar en massa för att sen ha glömt vad vi egentligen pratade om haha )få skratta, diskutera, visa oss rädda som vi är (för att inte komma tillbaka med energi)

Sen vill jag välkomna AnnCatrine 
med den mysiga bloggen BLOMMIGA RUTAN som "följare"
Och har ni inte besökt henne tycker jag absolut du ska göra det, då hon även har en söt webbbutik att besöka!

Jag hoppas att ni som tittar förbi får en alldeles underbar Torsdag och snart bara fredag kvar sen är det äntligen HELG ! 
Vad ska ni hitta på för kul i helgen ??

Stor PUSS och KRAM
 till världens Bästa Bloggvänner vad vore jag utan er 

16 kommentarer:




  1. Neeeeej nu har du lurat mig igen. :D
    Men jag får väl med svansen mellan
    benen gratta
    VILLA ELL till vinsten.


    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  2. Kluriga GW du har :) Visst rusar veckorna på fort men skönt att det snart är helg, kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Det finns nog ingen som är så duktig som du att fota saker och ting på ett sätt som är så klurig att man inte ens kan gissa sig till vad grejerna föreställer. Din GW är nog det roligaste temat som kommit upp i bloggvärlden på mycket länge. Absolut älskar GW!

    SvaraRadera
  4. Grattis den som gissat rätt!
    En bit ifrån med mitt förslag - men ur det kan ju höras! Hi hi återkommer med gissningar ... Hadet så gott du kan!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den var inte lätt hihi ...
    Grattis Villa Ell :)

    /Kram

    SvaraRadera
  6. Den var väldigt klurig!!Väldigt bra gissat av Villa Ell!
    På lördag kväll ska jag på tjejer - det ska bli väldigt trevligt!
    Kram 💜

    SvaraRadera
  7. Hmmm... Jag var inne på hörlurar, men sådär såg inte mina ut när jag kollade in dom. Det var faktiskt mer likt en fotfil... ;-)

    Haha! Surt sa räven - grattis till Sandra! :-)

    SvaraRadera
  8. Jaa du, snart helg igen !!! tycker veckorna bara består av måndagar och fredagar...och tänk, nästa helg är det 1:a advent !!
    Helgen ligger öppen för mej....skönt för förra helgen var vi ju på galej i Stockholm. Jag säger borta bra men hemma bäst ;))...en sväng till torpet för att plocka mer granris blir det nog ;)...
    ha det bäst fina !
    Kram

    SvaraRadera
  9. Sanna, den frågan missade jag tyvärr. har inte varit på bloggrunda på några dagar.
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset av Bloomiga rutan,ska genast klicka min in där.

    SvaraRadera
  11. Verkligen bra GW du har, var ju bara tvungen och kolla tillbaka, då jag missat den här gången, och ja jag hade inte kunnat nu heller...haha, de är rätt kluriga. :-) Kramizz och ha en skön kväll/Laila

    SvaraRadera
  12. Haha även om jag inte gissade så var det inte ett par hörlurar jag såg :)

    Helgen börjar här om 2 timmar, då slutar sambon och han har ledig fredag så långhelg. Vi ska åka över gränsen till Bellingham, Washington state och hänga med kompisar som ska campa där över helgen och lite shopping blir det väl när vi ändå är där även om dollar kursen inte är den bästa för våran del just nu :(, svensk julmarknad ska jag försöka klämma in i helgen också.

    Hoppas du har en trevlig kväll!

    Kram

    P.S lite svar till dig :) Nej jag har faktiskt inte provat avokado receptet ännu, fy skäms på mig. Näe jag var inte gammal då, fyllde 21 tre veckor innan han föddes. D.S

    SvaraRadera
  13. Du kan verkligen fota kluriga bilder!! Grattis till de duktiga som gissade rätt!!

    svar: Vi är ju bara två i hushållet,så vi köper hem Linas matkasse för två. Men när killarna bodde hemma så hade vi originalkassen (då fanns det inte så många kassar att välja på) i flera år, sååå skönt att slippa handla, och vilka fantastiska recept!!

    I helgen så ska vi bjuda hem äldsta sonen hans flickvän på middag. På söndag ska jag börja jobba igen efter min låånga ledighet!

    SvaraRadera
  14. Haha, det var så långt ifrån ett bubbelbadkar man kan komma :) Roligt med dessa GW :)
    Ha en toppenfredag! Kram

    SvaraRadera
  15. Jag ska såklart på tjejfest på lördag - inte på tjejer som jag av någon outgrundlig anledning skrev ovan.
    Jag har lagt upp ett inlägg på din facebook som du borde läsa!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  16. Jag hoppas att du och din vän fick en härlig lunch tillsammans igår och fick skrattat mycket? :)

    Njut av helgen och ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne