tisdag 3 november 2015

Guess What?

Dax att gnugga era Geni knölar eller ännu bättre era Fantasi knölar

Reglerna är enkla, bara att gissa och tolka fritt
Vad är det fotat egentligen ?
Vad är det för gult/vitt o vad är det egentligen vid sidan ?
(Svaret kommer på Torsdag)
Gör du något liknade du med
eller vill börja att fota massa saker att gissa på, för oss andra. 
Hoppas ni är flera som vill hänga på att få oss att gnugga Fantasi /Geni knölarna :)
Länka på blå knappen nedan och följ instruktionerna :)

Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdag till er sötnosar som tittar förbi

❤️ ❤️ ❤️

10 kommentarer:

  1. Varför förvarar du osten som ligger på hushållspapper där i fönstret? ;-)

    SvaraRadera
  2. sv: Haha! Kul att ni anammar Hall-å-vin traditionen :-)

    Fast den är inte "min" från början. Fick ett mejl från en kompis:

    http://metrobloggen.se/amadecasa/trevlig_helg/

    Jag vet alltså inte det riktiga ursprunget, men jag anammade den traditionen direkt :-D

    SvaraRadera
  3. JAAA!! Nu ser jag!!! Det är ju svampbob fyrkant :-D

    SvaraRadera
  4. Det där är en husfasad... tror jag.

    SvaraRadera


  5. Jag tror att det är en stickat tröja!
    ???????????????????????????

    Är det torsdag snart så jag får
    veta svaret? :-)

    Stor kram på dig ❤️

    SvaraRadera
  6. Ser ut som ett hus tycker jag...

    SvaraRadera
  7. Idag har jag inte en susning, jag har knuggat ihjäl mig ;-)
    Det ser ut som en fasad på en byggnad med en massa fönster...

    Hoppas att allt är bra med dig jag är lite dålig på att kika in det är så mycket annat runt omkring

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Min första spontana gissning är en fasad.

    SvaraRadera
  9. Ser ju ut som en husfasad med massa franska balkonger, men det är nog något helt annat :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne