söndag 1 november 2015

Förvirrad Skyltsöndag

Äntligen
SKYLTSÖNDAG
och den vill jag ju inte missa, för det är ngt som får mig på bra humör..
Det är Underbara
 BP 
Som förvaltar skyltsöndag vidare, TACK för det :)

Min röda tråd är i dag förvirringen som kan uppstå när man kör bil…
anser inte att det är konstigt alls… 

för vad gör man när man stannar framför den här

eller ska jag ta cykelvägen här då jag inte har en bil som fungerar under vatten??

 Precis som skylten under säger … här är det verkligen GOOD LUCK som gäller ;)

Och här verkar pilarna gå åt alla håll men bara jag följer dom så går det väl bra ;)

Smärre förvirring uppstår även här…???? höger eller vänster eller vad ??

Då känns nästan den här mer naturlig än ngn av dom andra…. eller vad säger ni ;)
Mer avslappnad liksom haha

Sen har vi ju skyltarna som verkligen TALAR OM vad som GÄLLER haha

(Al This signs are found on internet )

Vill du se mer underbara skyltar titta in hos BP där du hittar alla skyltare :)

Jag hoppas att ni sötnosar som tittar förbi har haft en underbar söndag,
här har det varit full fart sen i morse, och nu skjutsade jag sonen till T-centralen för han skulle hem snyft lika jobbigt varje ggr, och farmor hem till sig och sen tillbaka ut på vischan igen ..
lugnt och skönt här ute, som lillskruttan min sa när vi kom hem ;) 
Puss och Stor Värme

13 kommentarer:

  1. Hihi!!! Vilka galna skyltar du hittat!!! Jo, så väldigt underbart har jag inte haft det idag...sååå bakis! Man ska låta bli alkohol efter tre nattpass- det lärde jag mej idag! Häpp!

    SvaraRadera



  2. Hjälp vilka skyltar blev centrifugerat i hjärnan, ha ha....

    Stor kram och sonen kommer nog snart tillbaks. ♥

    SvaraRadera
  3. Jätteroliga skyltar! Förstår ma kan hitta väldigt mycket om man söker!
    Ha en skön kväll.
    Kram, Gerd

    SvaraRadera
  4. Det där var verkligen de mest konfunderande, oförståeliga
    skyltar jag nånsin sett. Ett gott, högljutt skratt härifrån.
    Du bordr vinna nåt pris för inlägget. Tack!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  5. Nämen jisses, var i hela världen befinner du dig som hittar dessa makalösa helt fantastiska, tokroliga skyltar !!! Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet så nu fick jag nog ett par minuter tillgodo ;-) Tack för det !!

    SvaraRadera
  6. Hahahahahahahahaahahahahahhahahahaha!

    Håller helt med Ruth i Virginia! Å japp, du borde få ett pris för omgångens bästa skyltar. Inte minsta tvekan! Har inte heller sett sådana skyltar förut och är SÅÅÅÅÅÅÅ glad att du hittade dom! Hahahahahahahaha:-)))))))))))))))))))

    Skrev i en kommentar til Kolonilotta idag att jag tyckte att hennes skyltar slår det mesta, men jag undrar om dina inte är ännu vassare:-)

    Fy f*n vad bra dom är:-)

    1 000 tack för skyltningen och länken:-)

    PS. Att få en kommentar från 87-åriga Ruth är värt minst en extra poäng! Hon är ju rikskändis is Verige. Googla henne. Det är inte många som får äran att få en åsikt av henne. AMA är lyckigt lottad som får flest kommentarer från Ruth. Jag får kommentarer när det är fotbollsmästerskap på G och ibland även till andra inlägg. Vilken toppen kvinna Ruth är!!! DS.

    SvaraRadera
  7. Jösses vilka skyltar.
    Jag säger som Comsi Comsa...
    Hjärnan blev en aning centrifugerad! :)
    Tur att jag inte kär bil och slipper tänka på alla dessa röriga skyltar! ;)
    Ha en jätte fin start på veckan.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Tack för skratt så härpå morgonkvisten.
    Hoppas du får en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  9. Oj vilka förvirrande skyltar. Hoppas inte att jag träffar på några sådana på vägen till jobbet. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  10. Haha! Underbar samling med skyltar. :)

    SvaraRadera
  11. Hihi...Ja detta var verkligen förvirrande :)
    /Novemberkramen till dig!

    SvaraRadera
  12. HAHAHA!!! Helt underbart! :-D

    SvaraRadera
  13. Inte konstigt att det sker olyckor i trafiken med såna skyltar :-))))))

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne