tisdag 10 november 2015

Dax Att gissa vilt än en ggr..

Så var det tisdag igen och Dax att gnugga era 
Geni knölar eller ännu bättre era Fantasi knölar i
GUESS WHAT 

Reglerna är enkla, bara att gissa och tolka fritt
Vad är det fotat egentligen ?

(Svaret kommer på Torsdag, och som vanligt visas inga svar innan ;)

Gör du något liknade du med
eller vill börja att fota massa saker att gissa på, för oss andra. 
Hoppas ni är flera som vill hänga på att få oss att gnugga Fantasi /Geni knölarna :)
Länka på blå knappen nedan och följ instruktionerna :)


Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdag till er sötnosar som tittar förbi

❤️ ❤️ ❤️

24 kommentarer:

  1. Hej Hej.

    Den var svår men jag gissar på glasskula.

    Ha en bra tisdag.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  2. Kan det vara vattenmelon??
    Ha en fin tisdag. Kram

    SvaraRadera
  3. Skulle ju kunna vara en god sorbetglass....

    SvaraRadera
  4. det där är en jordgubbs daiquiri från din "tant" helg hihi

    eller sorbet glass ellr jag kanske skenar helt

    Hoppas du har en fin tisdag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera


  5. Det är en MELON :-)

    STor kram ❤

    SvaraRadera
  6. Gissar på en rosa tvättsvamp alternativt sockervadd.

    SvaraRadera
  7. Nämen ingen aning.......haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Hmm den där är ju omöjlig, eller åtminstone väldigt svår... Ser så poröst ut på något sätt.
    Sv: Jag delar "min" skog med Brukshundsklubben och de har massa olika stationer där de tränar hundarna. Men varför man tränar hundar med spöken kan jag inte fatta, för det är ju inte så att en hund kommer stöta på ett spöke sen...

    SvaraRadera
  9. Nä gud så svårt...ser nästan lite läbbigt ut, hihi...det kan väl inte vara en tunga !!! urk !
    Ha en fin kväll och sköt om dej ;)
    Bia

    SvaraRadera
  10. Jag gissar på en tunga men förmodligen är det helt galet!

    SvaraRadera
  11. En röd mössa med frusen snö på.

    SvaraRadera
  12. Nej, jag har ingen aning!!! Jag har nog ingen fantasi jag???

    SvaraRadera
  13. Det här var en riktigt klurig bild. Kan det vara en kudde man har i badkaret... typ nackkudde? Kram till dig och fin kväll!

    SvaraRadera
  14. Gissar vilt på vattenmelon!

    SvaraRadera
  15. Ja, vad kan det vara? Kanske en kökssvamp? 😊 Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  16. Aj, aj, aj... Den tungan gör ont... :-)

    SvaraRadera
  17. Fast den där tvättsvampen bör nog bytas ut... :-)

    SvaraRadera
  18. En sån där "macarones" va? Kakan, alltså. :-)

    SvaraRadera
  19. Är det en yllefilt eller en pläd av nåt slag ? Kram ♥

    SvaraRadera
  20. Jag återkommer kanske med en gissning senare, just nu vill jag bara tacka för den insiktsfulla kommentaren på mitt inlägg igår. Jag är så glad att jag har dig som bloggvän ❤
    Varma kramar

    SvaraRadera
  21. Jag gissar på vattenmelon!!! Kram Kate

    SvaraRadera
  22. Gissar på en glasskula.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne