tisdag 24 november 2015

Bättre sent än Aldrig, som vi säger...

Det är Tisdag och dax för 
GUESS WHAT ?
Hade inte glömt, men tiden finns inte tidigare, det är läkarbesök och jobb och det där vi kalla vanliga livet ;)

Men Här kommer den Äntligen

Reglerna är få  och väldigt lätta
Du får TOLKA hur Du Vill, 
(Älskar att ni gissar på allt som faller er in det första ni tänker på mm ;)

Så Dax att Använd både Fantasi och Geni knölarna
Vad är det egentligen jag har fotat??
(som vanligt kommer Inga kommentarer med svaret att visas innan torsdag ;)

Min bloggrunda blir efter maten, vill ju se vad ni sötnosar pysslat med en regnig dag som denna
Hoppas ni haft det bäst underbara Bloggvänner
Puss & Kram
Sanna

14 kommentarer:

  1. Pennor blir min gissning. Det ser ut som såna jag har själv. Lite tuschvariant, med smal eller tjockare spets.
    Massor med varma kramar till dig , fina Sanna ♥
    Petra

    SvaraRadera
  2. Aaa det är gamla hederliga blyertspennor!
    - Fröken får jag vässa pennan? Tänk man frågade om lov om allt då man gick i första klass. Undra hur det är nu för tiden? Troligen sitter väl barnen med surfplattor eller datorer och skriver.
    Ha en skön kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det är ett gäng blyertspennor!
    Kram 💜

    SvaraRadera
  4. Pennor, blyerts pennor :)

    Have a good one!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tror att det är en Stanley måttstock. Å om det inte är en måttstock så borde det vara en;-)

    SvaraRadera
  6. Det är pennor! Jag har sådana i alla regnbågens färger...

    Önskar dig en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Spännande men jag har ingen aning. Det ser ut som sugproppar haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Men du! Det här var en riktigt klurig guess what. Manchestertyg?! Tack för att du ger oss klurigheter att fundera över. Kram

    SvaraRadera
  9. Oj här har jag missat lite ser jag ;))....inte en aning om vad bilden föreställer...såg i ditt tidigare inlägg att du varit väldigt sjuk...hoppas det går framåt iaf ;))...hjärtat är inget att leka med...själv har jag otrevliga extra slag...äter medicin som jag ska ta när det behövs...ibland är det riktigt läskigt...tror själv det beror på stress...märker att det blir värre när jag har haft en stressig period...tur att det finns medicin mot det mesta ;))...........hoppas du har det bra trots allt vännen !!
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  10. Ingen aning, ser bara morötter framför mig, haha!
    Ett par rader med omtanke och en varm kram från mig idag, som snart ska ge mig iväg på en lång biltur. Gerd

    SvaraRadera
  11. Såna där antihalkmattor till badkar är väldigt praktiska, faktiskt :-)

    SvaraRadera
  12. Oj, jag är värdelös på att se vad det är på bilderna. Skulle jag ge mig på en gissning, så blir det nog en paket med pennor. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Lika svår som vanligt. :-) Jag ser framemot att få veta.....Kramizz Laila

    SvaraRadera
  14. Himla bra också med såna där grejer runt bordskanten som gör att blåmärkena inte blir lika stora.
    :-D

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne