fredag 20 november 2015

1 lucka varje advent

Har hittat den perfekta chokladkalendern , 
en 
Riktig ADVENTSkalender
En lucka att öppna varje advent :)
Ok dottern tyckte den var dum ..haha men jag och mannen fick en var ;) 
Första ggr på flera år som vi fick en chokladkalender vi vuxna ;) inte stor men ack så söt ;)
( la 10-kronan brevid så ni ser hur stor den är ) 
Köpte några att ge bort också ;)

Önskar er sötnosar som tittar förbi en alldeles underbar Fredag ❤️
PS . Tack finaste MARIA för det du skickade på FB, och det du la ut på din blogg idag! 
Det är precis det som hänt mig med att till slut kroppen slutar tillverkade cortisol :( 
så otroligt bra förklarat av henne vad som händer i ens kropp
ska ta med den till min blogg senare, men verkligen Tack !!!

Puss & Kram
 ❤️
Sanna

13 kommentarer:

  1. Vilken skojig adventskalender med väldigt snygg design. Har aldrig sett en sådan - ett perfekt köp skulle jag säga.

    SvaraRadera
  2. Oj, nu blev jag väldigt intresserad. Både jag och min man tar kortison men av olika orsaker. Kan kroppen sluta producera kortisol själv, förstår jag rätt?
    Kan jag läsa var Maria skrivit någonstans?

    SvaraRadera
  3. Men vilken underbar liten kalender, var hittade du den tro?
    Förstår om dottern tyckte att det var på tok för lite choklad!
    Ha en fin helg. Kram till dig

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den kalendern, men jag förstår ju vad barnen tycker och tänker. ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vännen, det var så lite så.
    Jag svarade fel på nästan alla frågor och tänkte direkt på dig när jag läste ❤❤
    Kram ❤

    SvaraRadera
  6. Lagom kalender. Smart! Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Alldeles "lagom" kalender... :) Söt var den också!!
    Lördagskram till Dig från Kate

    SvaraRadera
  8. Den var ju perfekt!
    Var hittade du den?

    SvaraRadera
  9. Så söt ❤️...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  10. Perfekt kalender? HEEEELT värdelös ju! Eller inte helt, kanske. Fast jag "hittar" typ 20 fel... :-D

    SvaraRadera
  11. Lagom stor kalender, perfekt.
    Önskar dig en fin lördag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Tack för era alldeles underbara kommentarer NI är bäst !!!
    Kram Sanna

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne