torsdag 8 oktober 2015

Svaret på GW - 9 och egen vinst ❤️

Visst var det Kaffe
men inte vilket kaffe som helst utan en
 KAFFE LATTÉ

Den som svarade Helt rätt
Var även den här gången, hur många ggr i rad har du haft rätt nu ??? 
Nä nu måste det bli svårare Sandra ;) eller  

  (Delvis absolut rätt också var, skummad mjölk..)
som både

Gissade….
❤️ TACK, för alla gissningar ni är verkligen underbara ❤️
det var allt mellan Lampa till Diskvatten hihi puss

Sen måste jag bara berätta att av
Vann jag en fantastisk kokbok på deras instagram sida @finastemattan

En bok med underbara recept och speciellt för dom som har IBS mage
Nu skulle jag gärna göra och äta allt i den här kokboken, 
men vet en härlig person som faktiskt behöver den mer än jag 
Hoppas du nu fått den och gillar den sötnos, vill inte skriva namn ännu tills jag vet om du fått den :)
❤️❤️❤️

Sen vill jag be om ursäkt för att jag kommenterar så dåligt :( 
Förlåt !
Men i ärlighetens namn mår jag inte alls så bra nu, gråter så jag funderar om det ens finns tårar kvar, och på det en mask på jobbet där jag inte vill visa 
För om ngn frågar börjar jag bara gråta 
Att reda upp saker som man varit med om ger ett stort brinnande sår.
Hjärnan är i kaos, kroppen känns som den ska gå sönder 
Men jag kämpar
Och nu igen skriver jag inte det här för att få er att tycka synd om mig snälla !!
Jag behöver bara få ut lite av allt kaos
Hoppas ni står ut med tråk Sanna ett tag

Stor Kram ❤️ Sanna

16 kommentarer:

  1. Jamen om kaffet är himla blaskigt därinunder skummet så är ju "diskvatten" också rätt :-)

    Tråkigt att du är inne i en sån period just nu - hoppas det ljusnar snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Står alltid ut :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. GW - aj då, var inte ens nära den här gången...

    Det är inte roligt att du mår så dåligt. Har du funderat på att kanske gå hos en psykolog. Man ska inte behöva må så dåligt som du gör just nu. Jag menar man lever ju faktiskt bara en gång. Å då ska man försöka njuta så mycket man bara kan. Styrkekram tjejen!

    SvaraRadera
  4. Grattis till fin vinst & ...
    Det sista ...Jag förstår dig precis/Kram finaste ♥

    SvaraRadera
  5. Jag har inte tittat in här på ett tag, så jag har missat vad som hänt... Det låter personligt och förkrossande. Hoppas du har stöd bland dina vänner, och kan prata om det som hänt utan att behöva tänka på om du bryter ihop. Man brukar behöva prata, prata och prata, så känns det i alla fall bättre för stunden. Skickar en cyberkram!

    SvaraRadera

  6. Kaffe latte, hm det hade jag aldrig kunnat gissat.

    Tankar och en stor kram till dig (((❤)))

    SvaraRadera
  7. Kollade bilden nu och jag hade gissat på diskvatten :). Det är ju en riktigt rolig grej det där med att gissa.

    Jag tror det är jättebra att du skriver av dig och jag hoppas också att du har någon som du känner att du kan prata med också.
    Många varma kramar Jennifer

    SvaraRadera
  8. Yes!!! Jag hade rätt! :) Halvt i alla fall!
    Och jag fick minsann ett paket idag! ❤
    Stort tack för din fina omtanke om mig och min mage! Du är helt underbar! ❤❤❤
    Nu ska det bli ny och roligare mat framöver! :)
    Som magen förhoppningsvis gillar!
    Kramar i massor till dig fina, underbara kvinna!

    SvaraRadera
  9. Yea! Att jag fixade det.....Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Oj så fel jag gissade!
    Du får skriva både högt och lågt,
    vi i bloggvärlden finns här, läser
    och stöttar dig så klart!
    Varma styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  11. Massor med varma kramar <3

    SvaraRadera
  12. Inte ska du be om ursäkt - det är vi som ska känna oss ärade att du vågar skriva om hur du mår så vi kan få vara stöttor och hejarklack! Du är tapper!

    SvaraRadera
  13. Jag hade inte en susning på vad bilden föreställde däremot gissade jag faktiskt rätt på vem du skickade boken till!
    Så tråkigt att läsa att du mår så dåligt, önskar att jag kunde göra något för dig ♥
    Många kramar ♥

    SvaraRadera
  14. Jag är nog bara inne i en bra period på att gissa hihi
    Men fina fina du, uuuuuut med allt! Du klagar då inte... Man får må
    Dåligt
    Man måste få gråta, vara arg, vara förbannad... Känslorna måste ut! Hoppas du har en fin famn att bli kramad av, och någon att prata med... Jag hoppas det blir ljusare för dig
    Stor kram finaste du
    Sandra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne