söndag 18 oktober 2015

Skyltsöndag

Äntligen
SKYLTSÖNDAG
och den vill jag ju inte missa, för det är ngt som får mig på bra humör..
Det är Underbara
 BP, 
Som förvaltar skyltsöndag vidare TACK för det :)

Idag har mina "skyltar" endast den röda tråden av att vara lånade ….
Och jag tycker dom är lika underbart galna allihopa

Kan det vara prestationsångest ;)

Den här fanns upplagt i ett forum på FB som heter Livsglädje
och som jag skrattade när jag läste den här och hennes underbara kommentar till den 
"Äntligen ❤️ ;) "

En annan kompis till mig var i Thailand nyligen
 och kunde inte låta bli att ta den här underbara skylt bilden
Min fråga
Hade det inte varit enklare att visa vad man fick göra här ??? ;)

Jag hoppas att ni får en alldeles underbar söndag sötnosar
nu ska jag ta min kopp kaffe och läsa på min"lista" vad jag får göra idag….
Vad hittar Du på idag ?
Stor Puss till er som tittar förbi

15 kommentarer:

  1. Haha :-) Tänk så tokigt det kan bli med isärskrivningar och ihopskrivningar. Eller fel ordval. Fin söndag till dig. Kramen.

    SvaraRadera
  2. Haha, roliga skyltar. Idag blir det en dag i vilans tecken. Ha en fin dag. Kram.

    SvaraRadera
  3. Med Thailand skylten kan man ju bara göra fel. För vem kommer ihåg alla de förbuden. Håller med säg vad man får göra istället.

    Min söndag hoppas jag blir av det lugnare slaget. Halloween kläder till dottern står med stora röda bokstäver så det måste fixas.

    Hoppas du får en fin söndag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  4. Idag har det än så länge blivit disk och undanplockning samt egenvård i form av hårbefrining, hårtvätt, hårtoning i form av balsam, ansiktsmask samt ljudbok. Lite senare blir det lägenhetsvisning och lite jobb.

    Hoppas det står bra saker på din lista så du får en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Underbara skyltar, hahaha!
    Här kommer solen fram ur dimman nu...
    Tack för att du gissade inne hos mig, svar kommer i morgon.
    Kram, Gerd

    SvaraRadera
  6. Härliga skyltar!
    *funderar* Man kanske skulle köpa nya vinterdäck... hmmm... Fast maken är ute och "sätter på" just nu ;-)

    SvaraRadera


  7. Underbara skyltar. ☺

    Solen fortsätter att omsluta oss och nu skall jag ut en tur, den bästa dagen till dig finaste du.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Hihi Det var måååånga skyltar .....
    Ha dé gôtt/Kram pårej

    SvaraRadera
  9. Sista bilden, det kan inte ha varit något roligt ställe att besöka.....
    Ja, du idag hittar jag på lite av varje, först åkte vi hem igen efter att ha varit borta under lördagen, 25mil i bil - så det kröp ju lite i kroppen på mig då det var strålande sol här hemma och jag har inte höstat klart ute riktigt än, men nu är det inte mycket kvar =)
    Kände att jag som du behövde en kopp kaffe! Så jag tar väl en runda här vid datorn och kollar läget! Ha en skön eftermiddag! Kram

    SvaraRadera
  10. Härliga skyltar....gillar den där med dubbdäcken, haha...
    Idag har jag loppisen öppen för vädret är soligt och fint...men kunderna lyser med sin frånvaro, hehe....så kan det gå ibland ;)...men snart blir det mannens goda entrecot och hasselbackspotatis och en god svampsås till....och senare ikväll en god ostbit med ett glas rött !!...härlig söndag kväll, med andra ord ;)
    Ha en fin kväll!
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  11. Som jag sagt tidigare (många gånger till och med) Så är du bara sååååååå bäst med att hitta roliga skyltar. Det gäller att ha ögonen med sig antingen där man befinner sig själv eller hos andra.

    Tak så hemskt mycket för dina fina ord om både mig och Skyltsöndagen, dina härliga skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  12. Haha ja vad säger man :) Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Åh så underbara skyltar!!! Första stämmer ju på pricken. Kan inte män fatta att de ska sitta ner... Och bild nr 2 såg jag också på facebook och skrattade hjärtligt :) Sista är ju bara för kul. Som du säger - vad får man egentligen göra där? Tack för dagens skratt!
    Och roligt att du gillade min triss :) Ha en fin kväll. Snart får vi skratta mer framför Solsidan. Kram

    SvaraRadera
  14. Hej fina du...

    Jag har läst om din helg, om dina tankar och mående... Om skyltarna mm mm men jag återkommer imon ;-) jag har lite att göra innan jag ska sova ;-)

    Kramar <3
    Sandra

    SvaraRadera
  15. Haha!!! Jag tänkte lägga ut dubbdäcksskylten idag, men tänkte spara den till en annan söndag, och så ser jag den hos dej!!!! Vi tänker visst lika du och jag, eller såklart-hittar lika på facebook!!!!!
    Underbara skyltar så klart!!!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne