söndag 4 oktober 2015

Skyltsöndag

Ngt som får mig att le varje söndag är alla dessa underbara skyltar ni bloggisar hittar :)
Det är underbara BP som förvaltar detta tema vidare
TACK
❤️
Mitt bidrag och röda tråd, den här veckan är FB, 
ja för det är där jag sett dessa underbara skyltar

Städerskan på ett företag tröttnade totalt och satte upp den här skylten ovanför soptunnan, 
riktigt underbar haha

Vänner hade varit på Såstaholm Hotell & Konferens  
där fanns dessa underbara skyltar borde finnas överallt, eller vad säger ni ??




SKYLT ÄLSKARE, 
det här måste vara vårt Mecka ?!
SIGN POST FOREST i Watson Lake, Yukon 

som min underbara Vän Ann-Sofie 
med bloggen 
fick se i real life, 
jag vill absolut se det här så det blir ett av mina punkter på min Bucket list :)

Tyvärr kunde jag inte följa med idag på seglingen, trots att jag ville , 
har inte sovit ngt och är helt slut .. ska skaffa mig en drömfångare ;) och se om det funkar …
Måste dock lyssna på min kropp nu...
Idag åker sonen tillbaka till göteborg, så jag har sorg i hjärtat,
 att det ska göra så ont :( bläää
Jag vet….Riktigt fjantig mamma  ;)

Stor söndagskram till er Sötnosar och hoppas att ni tar hand om er själva
Som jag fick höra, 
Du måste rädda dig själv först, sen kan du rädda andra !
❤️ ❤️ ❤️

21 kommentarer:

  1. Wooo,skyltarna på bild två är ju helt underbara ❤️ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle känna likandant om barna åkte iväg och bodde många mil ifrån en. Ja, det finns många roliga skyltar. Den första med papperskorgen fick mig att le stort. Härlig söndag till dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Det är bara så hopplöst när man inte kan sova... allt annat växer sig extra stort då också. Just nu vill jag bara bort bort bort men vet inte till vad... och bara bort hjälper ju inte då är ju allt kvar...

    Idag ska det i alla fall få bli en promenad i friska luften så kanske det blir lite bättre.

    Hoppas dina behandlingar ger fortsatt hjälp. Det gör de men också att du känner det. Det är nästan viktigast i nuläget skulle jag tro.

    SvaraRadera


  4. Så härliga skyltar speciellt den med sopkorgen, hi hi...
    Har inte provat drömfångare men den kan allt vara värd att prova.
    All kärlek till dig finaste människa. ♥

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara skyltar. gillar den med papperskorgen lite extra haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Härlig skylt av städerskan :)
    Ta hand om dig. Hoppas drömfångaren fungerar. Har tänkt hänga upp en riktigt stor drömfångare över min säng sen, när jag fått tag i nytt boende. Har redan börjat fundera på hur jag vill inreda :)
    Tack snälla du, för att du finns. Jag mår bra, även fast jag är stressad. Jag är mer än redo för att påbörja mitt nya liv :)
    Stor kram vännen.

    SvaraRadera
  7. Tänkvärda ord och fiffiga skyltar!
    Särskilt "Allt kommer att bli bra".

    Strålande skyltning!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilket skyltparadis!
    Städerskans är ju också himla bra!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Har ju sagt det förut - dina skyltar är bara sååååååå bäst. Ettan är ju värd ett asgarv modell större.

    Såstaholms skyltar borde stå i varenda korsning, Vilken idé!

    Sign Post Forest är oslagbar. Tänk att vistas där en dag eller två - då hade man massvis med skyltar på lagret till Skyltsöndagen:-)

    Stort tack för dina helt suveräna skyltar och jag tackar för länken:-)

    SvaraRadera
  10. Fyndig städ-personal! :) Den skulle nog kunna sättas upp på många arbetsplatser!
    Kul skyltar!

    SvaraRadera
  11. Haha!!! Vi råkar ha samma skylt om papperskorgen idag..tänk så det kan bli ..hihi...
    Såklart är du ingen fjantig mamma, såklart gillar man inte när barnen ska iväg...KRAM på dig!

    SvaraRadera
  12. Älskar verkligen skylten vid papperskorgen, fick mig en funderade om jag skulle införa den på jobbet. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  13. Den första skylten är ju underbar :)
    Önskar dig en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Underbara skyltar!!
    Ta hand om dig och lyssna på kroppen! Exakt, du måste se till att må bra själv för att kunna hjälpa andra. DU är viktigast för dig just nu! Stor varm kram!

    SvaraRadera
  15. Tack vännen for the mention :)
    Äntligen någon som älskar skyltar lika mycket som jag, hahaha

    Alltså det är ju verkligen en skog av skyltar, det började med att 1 person hade hemlängtan och satte upp en skylt och sen växte det. Det är skyltar från alla håll och kanter.


    Du måste verkligen ta hand om dig och tänka på dig själv nu.

    Söndags kram till dig!

    SvaraRadera
  16. Underbara skyltar du har hittat! Hoppas att du snart får tillbaka nattsömnen, det är ju så viktigt för både kropp och själ, en god natts sömn kan göra underverk!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Wow vad skyltar, hehe......sköt om dej nu och njut av veckan som kommer!!!
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  18. Haha..skrattar gott åt första bilden. Tror jag ska dra ut den och sätta på vår toalett på jobbet ;)
    Ha en fantastisk vecka.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  19. Jag gillar skyltar och dessa var ju jättehärliga :)
    Att sova gott ät viktigt vännen, hoppas den kommer tillbaka.
    Var rädd om dig <3 kramen

    SvaraRadera
  20. Det finns så många härliga skyltar där ute, och du är duktig på att hitta dom! Jag bara älskar skyltsöndagen :-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne