torsdag 22 oktober 2015

Så mycket o så lite tid ...

Ngt alla ni flesta säkert känner igen
men nu är torsdag och självklart ska ni få svaret på GW - 11
Visst var det en frukt och det var mina goda små vindruvor 
som fanns i mitt växthus i somras .
Som vanligt har jag skrattat av era underbara kommentarer och gissningar
Allt från
  Bröstimplantat, Ballonger, Stora tuttar, Kaktus och Citroner.
Tack för att ni tar er tiden och är med och gissar

Men helt rätt svarade denna gång
var två underbara bloggare
 &

Grattis Sötnosar 
och ni som inte hittat deras bloggar ännu 
tycker jag att ni ska ta en runda förbi dom på direkten 

Jag hoppas att ni njuter av dagarna och tar hand om er
Stor Varm KRAM till er sötnosar som tittar förbi, och kommenterar trots att jag är dålig på det själv just nu, har varken orken eller tiden men …
det värmer otroligt mycket så.. Love to you al

16 kommentarer:

  1. Hahaha! Ja det hade jag då aldrig kommit på. Du har ju ett så finurligt sätt att fota saker och ting också, vilket gör det extra spännande att kolla dina GWn:-)

    Å AMA och Mia är verkligen toppen bloggare. Jag följer båda!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du, för din snälla kommentar till mej ;))
    Det värmer alltid när man får snäll feedback tillbaka från goa bloggar vänner ;))...ha en härlig kväll och morgondag nu ;))
    Stor kram från mej ;)

    SvaraRadera
  3. Weehooo! RÄTT!!! :-)

    Fast jag gissade ju på lite av varje... Men det står inget i reglerna att man inte får göra det, va? :-)

    SvaraRadera
  4. Haha - jag trodde det var plommon, men vågade inte riktigt gissa. Trevligt med din gw - hoppas du fortsätter med den utmaningen. Fin helg till dig. Stor kram!

    SvaraRadera

  5. Det var som tusan, jag som äter vindruvor varje kväll känner inte igen dom när jag ser dom på bild utan tror att det är citroner. Fy skäms på mig, det skulle se ut om jag satt och åt en stor klase citroner varje kväll, ha ha ha....

    Godnattkram på dig veckans luring ❤

    SvaraRadera
  6. Missade din fotogissning och var tvungen att gå tillbaka och titta, jag hade helt klart trott att det var ballonger ;-)
    Kram till Dig!!

    SvaraRadera
  7. Hihi jo,jo...Ballonger vad det ju inte /Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Aha, vindruvor! Jag som trodde det var äpplen :)
    Kram.

    SvaraRadera
  9. Gott med egenodlade vindruvor, jag har en planta men ännu inte fått några druvor, men i år ska jag komma ihåg att beskära den i januari. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  10. Tittar in för att önska dig en jätte mysig helg! ❤
    Hoppas veckan inte varit allt för tung!
    Stor kram fina du!!! 💕💕💕

    SvaraRadera
  11. Hej Sanna.
    Tack för att du kikat in hos mig :) Så kul tycker jag!
    Jag ska kika runt lite mer här hos dig!
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Tittar in och önskar en fin helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Haha vad kul! Fast jag gissade ju på lit allt möjligt :) Ha en skön fortsättning på helgen! Kram

    SvaraRadera
  14. Kikar in och önskar dig en riktigt fin söndag.
    Kram fina du.
    Pia

    SvaraRadera
  15. Äsch jag skulle ha gissat alltså :)
    Ja tid... tänk om man kunde spara den från gånger då man tycker man ödslar tid istället.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne