lördag 31 oktober 2015

Halloween, Allahelgona, VinstPresent och Kärlek

Först av allt önskar jag er Sötnosar som tittar förbi en 
Riktigt Scary Halloween
och I en salig blandning och i ett enda inlägg ;)
kommer..
Årets Pumpa är klar
Lillskruttan designade / ritade
Pappa skar ut näsa
och Lilleman skar ut resten 
och jag fick nöjet att plocka upp efter ;)
Det är att göra tillsammans det haha

Igår hämtade jag o barnen farmor och åkte till farfars Grav, där vi planterade blommor och tände ljus
Hela skogskyrkogården hade börja tändas upp och idag måste det varit fantastiskt att gå där med alla dessa ljus.

Så till en underbar Vinst present från allra bästaste PETRA
med Bloggen SWEET PEA
Tack för boken från LAVA förlag och TACK för choklad och bokmärke !!!!
Så till kärlek
Fotoutmaning 2015 är denna vecka 
KÄRLEK
Och jag måste bara visa den fina kärleken mellan mina två barn
Det är 6 år mellan dom men Lika mycket som dom kan tjafsa och bråka bryr dom sig om varandra och är otroligt rädda om varandra Det är syskonkärlek det !
Jag hoppas att ni har en mysig läskig härlig Lördagkväll med en massa godis och 
frågade mig vad dessa hade med varandra att göra haha ;) 
Men visst har det lite med att göra med varandra, Halloween , godis  och Vin inget utesluter det andra ;)
Fast VIN e ju såååå mycket godare, 
Ama, vi kanske ska gå runt och skrämma upp folk för en flaska vin istället haha som sagt det är ju inte bara HALLOWEEN utan HALL-Å-VIN

Puss på er 

14 kommentarer:

  1. Så fint inlägg! Kärlek till familjen - både de som finns och de som lämnat en. Jag har fixat på mina föräldrars grav och tänt en lykta. Här hemma brinner ett ljus hela helgen med texten Kärlek. Önskar dig en helt underbar helg. Kram fina du!

    SvaraRadera
  2. Så fin pumpa ;))....vi har alltid haft en pumpa på bron, men i år har vi bara ett orange ljus i lykta ;))....dottern har alltid velat ha en pumpa..minst...
    Men nu är hon 20 år så nu är det bara ansiktssminkning som gäller och fest, hihi...
    Ha en fin helg!
    Kram kram

    SvaraRadera

  3. Hall-Å-Vin på dig, härliga galenpanna :-)

    Stor kram ❤

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Pumpan blev ju hur fin som helst - den skrattar ju till och med:-) Gillas skarpt. Å teamwork kan ni verkligen i er familj;-)

    Graven var mycket vacker och utstrålar kärlek!

    Grattis till vinsten också! Bra jobbat där!

    Åsså komplimang till dina fina barn. Dom gjorde ni bra om man säger så:-)
    Tycker de är väldigt lika varandra runt ögonen - eller har jag fel där...

    Happy Halloween:)

    SvaraRadera
  5. Fin pumpa.
    Orkar inte ens dricka vin, så jag får fira Hallååå Viiin nästa helg.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en fin Allhelgonahelg!
    Fin bild på syskonen :)

    SvaraRadera
  7. Mysigt ni har haft det kram Diana

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder.

    Hallå vin, hade ju varit riktigt roligt om någon kommit och knackat på med vinglaset i handen.

    Kul med vinsten. Grattis.
    Syskonkärlek gör en så glad i mammahjärtat.
    Särskilt då de ibland kan vara bittra fienden.

    Kram Kram Kamilla

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten! :-)

    Du hade lite otur där när arbetsfördelningen gjordes - men pumpan blev fin! :-)

    Haha! Nästa år ska jag nog kanske lämna hallen och ge mig ut och tigga vin. Ringa på hos grannarna och hojta:
    - HALLÅÅÅÅ!!! Vin?
    :-D
    Synd bara att dom inte förstår svenska... ;-)

    Ha en finfin inledning på november, underbara du :-)

    SvaraRadera
  10. Jättefin bild på dina älskade barn!

    SvaraRadera
  11. Vad fina dina barn är!! Men det är ju såklart med en sån fin mamma ♥

    SvaraRadera
  12. Jag var på Skogskyrkogården igår kväll och fotograferade, magiskt (http://annapannapuff.se/2015/november/skogskyrkogarden.html)
    Och syskonkärlek är det bästa som finns❤️!

    SvaraRadera
  13. Så vackert på gaven ❤️ ...
    /Kramas!

    SvaraRadera
  14. Många olika kärlekar du fick med! Sååå himla kul att du är med i utmaningen! Ursäkta mitt sena svar, vissa veckor är bara helt galet fulla.

    kram kram Malin

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne