torsdag 29 oktober 2015

GW svar en fullspäckad Torsdag

Det är riktiga ÄGG från en hönsgård på Gotland, äggen var verkligen Gröna, Gula, Vita, Beige, prickiga och Brun, Så otroligt vackra, tycker jag fortfarande
Bilden togs på morgonen så ljuset var väl inte det bästa kanske,
men kunde inte låta bli innan vi skulle koka dom
Det var många som svarade Helt rätt  den här ggr

BP 
HELENA 
MARIA
FRU ERIKSSON
MIA

❤️ GRATTIS till er sötnosar ❤️
Och ni som inte varit förbi deras bloggar, titta förbi och hälsa på 
dom är verkligen underbara alla 5 :)

❤️ TACK alla andra  
för alla era Härliga gissningar och  kommentarer :) 
Mycket godis i era tankar ;) är det för att det är halooween tider?

Jag önskar er som tittar förbi en härlig torsdag

15 kommentarer:

  1. Yiipphhiieeeee! Love it... and you:-) Å ditt foto är en HÖJDARE!!! Sådana ägg älskar jag:-)))))

    1 000 tack för länken tjejen:-) Absolut älskar dina QW inlägg som du fotar så himla bra. Ja, ja jag vet att jag har sagr det förut, men det tål ju faktiskt att upprepas, eler hur!!!

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar Happy Friday!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Wiiihihi....JAG hade rätt :)
    /Kram du fina!

    Pst...❤️-ligt Välkomna in till mig ni som vill ;)

    SvaraRadera
  4. Men, då hade jag ju rätt ;) ägg är ju gott - gott är godis? ... Nej, ok då!
    Häftiga färger på äggen!

    SvaraRadera
  5. Åh, hade jag rätt ändå!?! Så roligt och tack för länken. Önskar dig en fin allhelgonahelg och hoppas du får njuta av den i massor. Kramen till dig!

    SvaraRadera



  6. Var det ägg? Godisägg? :)))))

    Grattis till vinnarna.
    Stor kram till dig ♥

    SvaraRadera
  7. Nu missade jag veckans bild :-( Denna veckan går i ett som alla andra och jag tar mig inte riktigt tiden att kika in...
    Vackra ägg

    Önskar dig en fin fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Herregud..jag är görsämst på det här gissandet ;) Rolig bild du bjöd på i förra inlägget..fniss.
    Har boken kommit fram ordentligt?
    Ha en skön fredags kväll och en trevlig helg.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Vilka fina ägg!
    Hoppas att de smakade bra!
    Ha en fin helg.
    kram

    SvaraRadera
  10. Ägg??? Ja, ja. Vi säger väl det då... ;-)

    Godis, förresten. Vad har det med hall-å-vin att göra? :-D

    SvaraRadera
  11. Stort GRATTIS till dom som kunde, ändå :-)

    SvaraRadera
  12. Nu kikar jag in och önskar dej en trevlig och fridfull helg!!
    Må så gott ;)
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  13. Kikar in för att önska dig en riktigt
    härlig lördag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Vilken fin bild på äggen. Frigående ägg i alla möjliga lyckliga färger, det är det bästa :) Kram.

    SvaraRadera
  15. Vad vackra äggen är. SÅ där ser de minsann inte ut på coop ;)
    Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne