tisdag 13 oktober 2015

Guess What - 10

Det är tisdag mes Amis
dax att gnugga era Geni"knölar" eller varför inte Fantasi"knölar"

Dax för
GUESS WHAT - 10

Något jag hade i min gamla blogg, för er som kommer ihåg och var med redan då :)
(Maria såg att du frågade om den fanns kvar.. men Nej den har jag stängt ned)

Reglerna är enkla…
Bara att gissa och tolka fritt… Vad är det jag fotat egentligen ?
Svaret kommer på torsdag..
(så inga kommentarer/svar visas innan ;)
Gör du något liknade du med
eller vill börja nu att fota massa saker att gissa på. 
Säg till så kan jag fixa länk så vi alla hittar varandra ;)

Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdag till er sötnosar som tittar förbi

❤️ ❤️ ❤️

13 kommentarer:

  1. Den här måste ju vara stört omöjlig att gissa rätt på. Har inte ens en vild gissning att slänga in här.
    Ha en fin tisdag, fina Sanna <3
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Den här gången var det svårt... det är en kant på något tror jag!
    ett bildäck??

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det är ett cykeldäck!

    SvaraRadera
  4. Den var klurig...har ingen aning om vad det kan vara. Nyfiken.... Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Gissar på en hatthylla eller ett galler av något slag.
    Älskar dina GW:n:-)))))

    SvaraRadera
  6. Akvarielampa som lyser ner i ett akvarium? Kramen

    SvaraRadera
  7. Busenkelt! Dags att byta däck på bilen såhär års - ett bildäck!

    Fast vi har inte bytt däck på bilen sen våren 2006. Ett par gånger har vi dock behövt sätta snöstrumpor på däcken för att komma upp till bergen i Sierra Nevada :-)

    SvaraRadera
  8. Kul inlägg. Det första jag tänker på är ett tangentbord men det är säkert galet fel. :-D

    SvaraRadera
  9. Den här var supersvår och jag har tyvärr inga förslag heller. :-( Men jag väntar med spänning tills du säger vad det är. :-) KRamizz Laila

    SvaraRadera
  10. Hej Sanna!

    Här gnuggas det för fullt men jag kan absolut inte komma vad det är du har fotograferat. Jag får ge upp helt enkelt och väntar med spänning på svaret. :)
    Tack snälla du för dina fina ord hos mig. Vad glad jag blev. Tack.♥

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

  11. Så himla matigt Detta kan ju vara vad som helst. Tycker det ser ut som brygga , trä är Det i alla fall. Annars tar jag på mig skämsluvan.

    Stor kram din luring ❤

    SvaraRadera
  12. Helt omöjligt, juh! ;) Jag får, helt enkelt, vänta till torsdag!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne