tisdag 20 oktober 2015

Fototriss_rött o GW - 11


Veckans Tema i 
var 
RÖTT

Och det här är mina  3 - RÖDA bidrag den här veckan !!!

Vackra röda krikon innan dom blev helt mörklila 

Höstens färger i trädgården är fantastisk just nu

Så till mitt signum ett vackert hjärta jag fotade i Underbara Riva del Garda
 där vi vandrade i bergen då barnen seglade .
Ett underbart vackert ställe, värt att åka till 

Det är samtidigt som denna fototriss en tävling med coolstuff,  
och skulle jag ha förmånen att vinna vill jag frusen som jag är 

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Så är det faktiskt tisdag igen och dax för
Guess What - 11

Reglerna är enkla
Bara att gissa och tolka fritt 
Så gnugga Geni- och Fantasi- knölarna, så kör vi…
Vad är det jag fotat egentligen ?

Svaret kommer på torsdag..
(så inga kommentarer/svar visas innan ;) 
❤️ ❤️ ❤️

24 kommentarer:

  1. Vackra bilder. Som vanligt har jag svårt att gissa, men idag tror jag bilden föreställer bär.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon.

    Jag gissar på ballonger.

    Vilka vackra röda bilder du fotograferat.

    Ha en toppen tisdag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  3. Fint fototriss.
    Det där måste väl vara äpplen ändå :) Kram.

    SvaraRadera
  4. Waoooo,så otroligt vackert & ditt Signum är underbart ♡ ...
    /Kramen

    Pst...Tycker det ser ut som Ballonger ;)

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen veckans tema för trissen, rött är min favoritfärg och du har lyckats fånga den fint :-)

    Alltså... Vindruvor? Krusbär? Bröstimplantat? :-D

    SvaraRadera
  6. Så fina röda bilder och hjärtat är ju helt underbart!
    Ha en bra vecka! Kram!

    SvaraRadera
  7. Vackra röda bilder i din triss! Krikonen ser läckra ut, blir min favoritbild idag!

    SvaraRadera
  8. Fin triss där hjärtat blir favoriten! Vem kan motstå röda hjärtan??
    Och så till bilden. Vad kan det vara?? Kanske vindruvor? Eller krusbär? Kan ju också vara en maskeraddräkt med två stora tuttar :)

    SvaraRadera
  9. Ah, tror att det är äpplen eller päron.. hm, päron får min gissning bli :-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilket härligt röda färger du visar.

    SvaraRadera
  11. Åh, så vackert rött! Krikonen är ju fantastiskt fin färg på!

    SvaraRadera
  12. Vilka fina knallröda bilder du tagit! Ettan är helt suveränt fotad, och trean blir man ju sååååå glad av!

    Å vad gäller GWn gissar jag på en kaktus, även om bollarna ser mera ut som ballonger eller tuttar;-)

    SvaraRadera
  13. Vackert rött, så det nästan sticker i ögonen ;))
    Rött livar upp och är en härlig färg ;))
    Ha en fin kväll!
    Kram bia

    SvaraRadera
  14. Underbara röda bilder du visar. Gillar rött och har alltid gjort. :-) Sedan ska jag inte gissa den här gången. Jag är ju ute och 'seglar' varje gång. ;-) Underbar kväll till dig. Kramen

    SvaraRadera

  15. Surt sa räven och surade....

    CITRONER vännen citroner är min svar. :-)

    Stor kram från mig ❤

    SvaraRadera
  16. Vilka underbart härliga röda färger du hittat. :)

    Kan det vara Plommon som du fotat?

    Önskar dig en suverän dag!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  17. Härliga bilder av en härlig färg. Gissningstävlingen svår som vanligt. Ser ut som dom där vita bären som trampade på så dom smällde, "knäppbär".
    Litet tips...titta in på min blogg och tisdagens inlägg ;)
    Ha en fin onsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinsten hos Petra! : )

    SvaraRadera
  19. Snyggt rött. Kram Anette

    SvaraRadera
  20. Härliga bilder på en härlig färg. Titta in till mig och på tisdagens inlägg ;)
    Ha en härlig torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  21. Fina röda bilder! Måste kolla upp vad det är du kan vinna, men jag håller såklart tummarna för dig!
    Men vad är det vi ska gissa på.... jag gissar på frukt och lite mer bestämt på äpple.
    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne