tisdag 6 oktober 2015

Fototriss - Rosa och Guess What...



Veckans Tema i 
var 
ROSA
Med tanke på Bröstcancern

Och det här är mina  3 - ROSA bidrag den här veckan !!!



 Sen kunde jag inte låta bli att fota den rosa kvällen vyn var underbar..
Så xtra ROSA blir idag 


Sen får vi inte glömma att det är tisdag mes Amis
och även dax att gnugga era Geni"knölar" eller varför inte Fantasi"knölar"

Dax för
GUESS WHAT - 9

Något jag hade i min gamla blogg, för er som kommer ihåg och var med redan då :)
Reglerna är enkla…
Bara att gissa och tolka fritt… Vad är det jag fotat egentligen ?
Svaret kommer på torsdag..
(så inga kommentarer/svar visas innan ;)

Gör du något liknade du med
eller vill börja nu att fota massa saker att gissa på. 
Säg till så kan jag fixa länk så vi alla hittar varandra ;)

Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdag till er sötnosar som tittar förbi

❤️ ❤️ ❤️

16 kommentarer:

  1. Den här är ju stört omöjlig att gissa på. Men min gissning är gröt..hihi.
    Ha en fin tisdag, sötis.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar rosa himmel! Passar ju toppen på det rosa temat. Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. En fin rosa triss! Gillar bonusbilden oxå!
    En sån påse har jag oxå köpt från vår ICA butik!

    SvaraRadera
  4. Jag ser minsann på bilden att du använt kaffemaskinen och fått jätte fint skum av mjölken i kaffet idag! ;)
    Ha en toppenfin dag! ❤
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Nei, kan ikke gjette hva du har fotat på siste bildet. Men rosen er jo fantastisk og himmelen....: !. Jeg jobbet en kveld forrige uke - det var rimelig hektisk, så jeg rakk ikke å ta den i nærmere øyesyn. Men flott er det med rosa himmel!Kram. Kari

    SvaraRadera
  6. Rosa ÄR vackert, på många sätt!
    Och denna månad extra viktig <3

    SvaraRadera
  7. Sååå vackert Rosa ❤️ ...
    Men har iiiingen aning om vad det där är hihi
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  8. Det är nåt visst med rosa :-)

    SvaraRadera
  9. Rosa är en ljuvlig färg!
    Fin tacksamhetslista, och vänner är guld värda!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  10. Underbar himmelsbild, de andra är ju också vackra men kvällsbilden är ju något alldeles extra!
    Vad du har fotat denna gången det är en svår nöt att knäcka, men det ser ut som du tagit ett foto ner i vattnet på sanden och solen ligger på lite. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  11. Snygga bilder på rosa Rosa rosen var härlig och himlen underbar. Jag älskar solnedgångar och uppgångar också!
    Tack för snälla ord om mina bilder!

    SvaraRadera
  12. Vilka suveräna bilder! En av dina allra bästa serier om jag får säga så! Snyggt, å då gillar jag inte ens färgen rosa...

    Å Guess What - ja, diskvatten var min spontana reaktion...

    SvaraRadera
  13. Älskar rosa. Kan det vara skummad mjölk? Kram Anette

    SvaraRadera


  14. Jag gissar på att det är en lampa. =)

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  15. Jag har köpt rosabandet reflex och band...
    Och bilden?? Jag tror att det är skummet på en orörd kaffelatte!

    Ha en fin kväll fina du <3

    Kram Sandra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne