söndag 11 oktober 2015

En massa Bilder och skyltsöndag

Söndag redan helgerna försvinner snabbt som bara den…
men det har verkligen varit en ok helg…
Fredagen gick bort av sova, fundera och gå igenom Rehaben

Lördag hade jag lovat min vän att hjälpa till av invigningen av nya hinderbanan 
och har jag lovat, gör jag det….
Men det gav verkligen energi att se alla dessa underbara människor som var med i loppen, 
det var 2x vuxna män / kvinnor, 2x Ungdomar och 2x barn -lopp
med fina priser, lotterier, goodiebags och utställare..
Jag testade lite på hinderbanan, men det var tungt, holy dom som klarar det där..
En av dom är Anna-Lee Markstedt O'Dwyer, som är en av sveriges bästa inom OCR.
Det roliga är att vi genom vår gemensamma vän Brendan blev hoptussade på FB för flera år sen, 
han tyckte vi borde lära känna varandra
 när Anna-Lee hade flyttat tillbaka till sverige från Ireland med man och barn. 
Sen kom det till det där med tid… ni vet.. men vi höll kontakt på FB
Och när jag fick se att hela Sweden OCR Team skulle hjälpa till vid invigningen
berättade jag för henne att jag var där,Världen är bra liten ibland 
blev vi båda jätteglada för igår sågs vi för första gge IRL
Självklart tog vi kort och skickade till Brendan haha

Kom hem och sov nån timme… 
men sen gick jag faktiskt ut och fortsatte gräva  och fixa i trädgården, 
men bara en timme.. 
en utmaning självaste underbara KOLONILOTTA skickat mail till mig på morgonen om
Och ja jag gjorde det hihi, gjorde DU ???

Mycket bilder blir det idag men slutligen är det ju faktiskt 
SKYLTSÖNDAG
och den vill jag ju inte missa, för det är ngt som får mig på bra humör..
Det är Underbara
 BP, 
Som förvaltar skyltsöndag vidare TACK för det :)

Idag består mina "skyltar" av texter på kläder….

Min Vän hade på sig den här underbara Tishan med en sååå sann text
Var bara tvungen att ta en bild 

Själv vill jag trycka upp en Tisha med den här texten, 
passar en förvirrad dam som mig just nu ;)
haha

Sen hittade jag en underbar hoddie som jag vill köpa till min mamma,
så där underbart lagom retfullt att ha på sig varje söndag.. haha
Eller vad säger ni ;)

Önskar er en underbar Söndag
och jag är inte pensionär än, så jag får väl ha det så kul på jobbet i morgon ;)
Puss o Kram

16 kommentarer:

  1. Duktig tjej! Att vara ute måste vara en av de mest effektiva medicinerna förutom droger! ...Haha....! ;)
    Jag tog in alla blommor från min blomsterhörna här hemma igår.
    Kolonin hann vi aldrig med eftersom vi var bortbjudna 13.30.
    Men nu är vi på väg att åka ut dit! :)
    Otroligt vackert väder idag!
    Det första ordspråket ÄLSKAR jag!
    Sån tröja ska jag skaffa!
    Ha en jätte fin dag gumman! ❤
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig lördag du fick. Att vara ute är verkligen medicin för själen. Och så roligt att ni fick träffa varandra i irl. Ja Toughest är verkligen en sport som gör skäl för namnet. Fin söndag och kramen till dig.

    SvaraRadera


  3. Det låter som en fin lördag. Vi har ju ett helt strålande väder och solen skiner och man vill självklart ta vara på dagen. Så idag ger jag mig ut på en fotorunda...

    Solig söndagskram vackra människa ♥

    SvaraRadera
  4. Haha, en perfekt söndagströja :)
    Hoppas du får en fin dag. Kram.

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig lörag du har haft... ser verkligen roligt ut med en hinderbana!
    Det är rogivande att köra huvud och händer i jorden även om det bara är för en timme :-)

    Önskar dig en fin söndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Jätte cool tröja ;)).......hon blir säkert glad din mamma ;))
    Ha en fin dag...här skiner solen och det är så fint ute...
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Nu har jag lärt mig massor. Nu vet jag till och med vad OCR står för.
    Å det är ju en himla tur att världen är så liten. Då är ju chansen att man träffas irl betydligt större;-)

    1 000 tack för att du skyltar och länkar. Av förklarliga skäl är Hoodien min absoluta favo. Den ska jag se till att införskaffa;-)

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig dag.....vilken energi. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Härlig dag och hinderbanan, den hade jag gärna testat, såg kul ut. :-) Kramizz och njut nu av söndagkvällen. /Laila

    SvaraRadera
  10. Underbart att ta tillvara på dagar utomhus. Det ger energi. Skrattar åt tröjorna och konstaterar att jag ofta är den där wonderwoman ;)
    Ha en skön söndag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Den där hoodien är som klippt och skuren för BP ;)

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig lördag :) här var vi också ute på fotbollscup hela dage kram Diana

    SvaraRadera
  13. Vilket bra citat av Curt Cobain. En sådan tröja vill jag ha. Och så många fina ljusglimtar från förra veckan, frost och skratt finns på min lista också :) Hoppas den här veckan blir lika bra, och kanske ännu bättre!

    SvaraRadera
  14. Haha, såklart måste BP fixa den där hoodien!!! och apropå skyltar, vi som hade lika skyltar på bloggen förra veckan, min hittade jag också på facebook!!!

    SvaraRadera
  15. Vilken uppiggande färg det var på ljungen :D

    SvaraRadera
  16. Haha den sista skylten var för bra den. Kanonfint skyltat av dig med talande ord.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne