lördag 3 oktober 2015

Musik o röster Berör

Godmorgon sötnosar ❤️

Jag har fullt upp idag men var bara tvungen att dela med mig 
en annan verision av en favoritlåt, jag precis fick höra.
När jag hörde Sia första gången med låten Chandelier blev jag helt betagen, 
den rösten och den känslan hon förmedlade berörde mig djupt 
Jag verkligen älskar den låten

Att sen en 14-åring kan beröra mig på samma sätt med sin röst gör mig ännu mer förvånad 
Att man kan ha denna känsla inlevelse och så otroligt ung 
Han sitter i en radiostudio och sjunger den här helt fantastiska versionen live.

Han heter  Darren Espanto 
 bara vänta när han kommer in i refrängen man känner med låt, text, musik och röst det blir gåshud ❤️ tryck på bilden


Vad tycker du ??

Önskar dig en underbar Lördag
Puss & Kram 
❤️
Sanna

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Just nu funkar det inte för mig att lyssna, det bara laggar, men tar och lyssnar snarast. Kram.

    SvaraRadera
  2. Visst blir man berörd ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Otroligt! Magisk version och som du skriver - live!
    Fin dag till dig. Kramen

    SvaraRadera
  4. Så himla härlig <3 Kram raring :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne