tisdag 27 oktober 2015

Bättre sent än aldrig

Det är tisdag och sent men här kommer äntligen 
GUESS WHAT ? - 12

Dax att gnugga era Geni knölar eller ännu bättre Fantasi knölar

Reglerna är enkla, bara att gissa och tolka fritt
Vad är det fotat egentligen ?
(Svaret kommer på Torsdag)


Gör du något liknade du med
eller vill börja nu att fota massa saker att gissa på. 
Säg till så kan jag fixa länk så vi alla hittar varandra ;)

Så till mitt lilla "tröttpåmigsjälvidaggnäll"...

Ingen träning idag heller kroppen orkade inte alls :( kände mig så trött och hängig på jobbet, orkade inte vara trevlig och glad så jag fick till och med höra att jag inte lyste med den energi jag brukar göra 
Skalet / Masken faller mer o mer .. 
Kände mig inte alls ok genom att jag inte orkade prata med ngn , skulle bara börja gråta och det ville jag inte :( på väg hem kände jag att jag ville ringa och förklara mig be om ursäkt att jag inte var så trevlig 
Jag vet behöver inte förklara mig kanske men det känns bättre .

Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdag till er sötnosar som tittar förbi

❤️ ❤️ ❤️


14 kommentarer:

  1. Det här är ägg:-)

    Så ledsen att du inte mår bra tjejen.
    Du gör nog som jag troligen skulle göra. Den starka fronten utåt. Man vill liksom inte ha medlidande, än mindre bryta ihop och visa sig svag genom att gråta. Troligen är det fel "attityd", men som sagt jag förstår ditt agerande. Förresten ska du absolut inte be om ursäkt för ditt beteende. Det har du ingen anledning alls att göra!!!

    PS. Hur hade du tänkt dig hur man ska göra nå't liknande med GW? Typ som Eva gör med Tacksamhetslistan där man lägger upp ett bidrag via länk med InLinkz eller? Jag är ju lite trög, så ursäktar om jag inte hajar. Men eftersom jag älskar GW så är jag gärna med:-) DS.

    SvaraRadera
  2. Jag ville först gissa ägg... men det kändes som om det gröna var lite för grönt... kan det vara godisar... ???
    Och den där fasaden... Den kan ta för mycket energi... Lyssna på din kropp. Det är bra. Din kropp vet bäst vad du behöver även om huvudet inte alltid är med på det. Fin kväll till dig. Kramen

    SvaraRadera
  3. Mona fantasilnäölar funkar nog inte idag. :-)Ingen aning. :-) kramizzz å så hoppas jag du får en bättre onsdag/Laila

    SvaraRadera
  4. Inte för att jag sett ett naturligt grönt ägg någon gång men de andra två sorterna har jag sett. För visst är det ägg?!?
    Jag känner mig exakt som du beskriver - jag mår riktigt skit just nu. Har sjukt ont i hela mellangärdet pga av halsbrännan och gråter för ingenting.....
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Gissar på Ägg hihi ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  6. Ja nu har tisdagen varit och det är redan onsdag...tänk vad dagarna går fort !!
    Mulen dag...det blir nog en innedag...alltid finns det något att pyssla med, som att städa badrummen tex. ;)....ett yoga pass skall jag nog klämma in också ;)...snart helg...ha det gott !!
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja att det är godisar - men det är nog bra för att jag är godissugen ;)
    Läser vad du skriver och vill gärna komma på det perfekta att skriva -det som gör allt bra ... men vet ju att den magin inte finns - så ... Sänder varmaste tankar!

    SvaraRadera
  8. Jobbigt när man inte orkar. Men tror det är nyttigt att lyssna på kroppen och faktiskt inte göra mer än just det man orkar. Det är ok att känna sig lite ynklig och svag ibland, helt ok!!!
    Och så till bilden, jag gissar på ägg!

    SvaraRadera
  9. Åh! Klart att det är peps-godisar! Fast den längst till (goddag, goddag) höger ser mer ut som en potatis... :-D

    SvaraRadera
  10. Tråkigt att du har det så jobbigt just nu...
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Med risk för att göra bort mig totalt..... men det ser ut om marsipanägg från Anton Berg´s choklad.
    Nä, du behöver inte förklara dig på jobbet, alla har rätt till en dålig dag. Hoppas att det känns bättre snart. Kram

    SvaraRadera
  12. I vanlig ordning, tryter min fantasi.
    Skickar en massa varma kramar till dig.

    SvaraRadera
  13. Ser ut som chokladägg som man äter till påsk!
    Det är inte alltid lätt att alltid vara glad och är man ledsen så är det bra om man berättar det så medarbetarna kan pyssla om en... Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera

  14. Jag gissar på godiskulor :-)

    Jag är säker på att dina arbetskompisar inte behöver någon förklaring. Tänk på dig själv nu, allt gott till dig.

    Stor kram ❤

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne