torsdag 29 oktober 2015

Att bjuda på sig själv...

I förra veckan fick jag reda på att några av oss som varit testkaniner för en ny produkt, skulle fotgraferas och berätta vad vi tyckte om den… ni minns kanske mitt andra galna inlägg om att
Hur som haver tyckte Jag vi kunde fota egna kort varför skulle en fotograf behöva ta dessa ??
Så min härliga kollega klädde ut sig i rock (ok inte morgonrock..) men labbrocken och jag var ju liksom redan Prov KANIN ;)
(Hon klämmer på lilla svansen men den syns ju inte på bilden…haha)
Dom ville inte ha den ????
Kan ni förstå att dom ville inte ha den här fantastiska bilden, 
kan det bero på att jag inte hade borstat bort det gula på tänderna ????
Dom sa att dom ville ha en seriös bild… MEEEEEN vad tråkigt…. 
Fotografen skrattade i alla fall när jag visade honom och tyckte jag var galet rolig som bjöd på mig själv..
Tack för att ngn uppskattade vårt enorma jobb med fotograferingen haha

Det är onsdag och sista rosa denna månad och som vanligt kommer jag
att skänka 2 kr för varje kommentar som kommer in på dessa inlägg till CANCERFONDEN i slutet av månaden. 
( och självklart visa er att jag sätter in dessa pengar också :)

Hittills har era kommentarer fått ihop 
100 kr, 
så passa på kommentera och säg till andra att göra samma sak..
så gör vi ändringen tillsammans ...många bäckar små

Så till mini utlottningen ;)
Det var bara 2 som ville vara med i utlottningen av dessa linnen
 ( som bara fanns i strl. S, denna ggr)
Som tur var ville ni ha olika färger
LILLASYSTER Får ett ROSA
&
MIAS MIX Får det ORANGA
Grattis till er sötnosar

Så om ni skickar era adresser så skickar jag över dessa så fort jag kan :) 
(finns kontakt email längst ned på sidan :)

Jag hoppas att ni har en underbar dag och fortsätter att njuta av det härliga höstvädret :)
Stor varm Kram till er sötnosar som tittar förbi



13 kommentarer:




  1. Ha ha ha, du gör dig jättebra som kanin! :))))

    Godnattkram ♥

    SvaraRadera
  2. Men åhh vad tråkigt att de inte ville använda eran bild :-).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bilden är ju helt underbar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är tydligen inte alla som förstår sig på ett bra foto när de ser ett ;) Är du säker på att han ens var fotograf? ;)
    Tack för dagens första leende!

    SvaraRadera
  5. Hihi sötaste Kaninen ♡ ...
    /Kram & "kli" bakom öronen!

    Fint att ge bidrag så här till Cancerfonden värmer mitt ♡

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild! Jättebra initiativ att ge pengar till cancerfonden för varje kommentar! Ha en jättefin dag!

    SvaraRadera
  7. Förstår absolut inte att dom inte ville ha den bilden;-) Varför ska det alltid vara så tråkigt och seriöst - speciellt vad gäller bindor...
    Grattis till vinnarna. Måste säga att Mia verkligen är inne i ett lyckligt flow just nu. Först vinner hon Fototriss och nu ett linne. Är sååååå glad för denna sympatiska tjej!

    SvaraRadera
  8. En så bra bild =)
    Tycker de var kräsna i sin bedömning.
    Och tänk att jag vann utlottningen =) Gissa om jag är glad!
    Ha en fin torsdag.Kram

    SvaraRadera
  9. Du är ju helt fantastisk som bjuder på den här underbara bilden.♥ Ett stort leende tillbaka till dig. Stor glad kram

    SvaraRadera
  10. Tycker bilden var cool ;))
    Och grattis till vinnarna...
    Ha en fin kväll...här har vi haft mulet idag.
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. Ha ha ha...:-)...vilken härligt bild och att du bjuder på dig själv, fina du. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  12. ASG* Man har inte roligare än vad man gör sig!!! "Dåligt" att inte bilderna godtogs.... skratt*
    Grattis till vinnarna, och typiskt att jag missade den... :( Internetlös en längre tid, men nu är jag tillbaka igen :) :)
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  13. Nämen tackar så jättemycket!! Vad kul! Kanske inte så många som kunde ha small. Själv är jag på gränsen till XS. Himla rolig bild!! Förstår inte att de inte ville ha den. Hoppas du haft en riktigt skön helg!!!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne