fredag 9 oktober 2015

❤️ Äntligen Fredag ❤️

Japp igår var en sån dag vill jag lova …  
och det är så här ( bild / text ovan) vi ska tänka när dessa dagar kommer

Men igår Vaknade jag efter knappt sovit ngt med huvudvärk…  
Bra start … not
skulle tagit tabletterna och lagt mig istället ;)

Åker till jobbet sen som attan slänger i mig maten för att ta min KAFFE jag verkligen behöver ...
Spiller kaffe på byxorna...( går viserligen att torka av med vatten, ...positivt tänkande ;)
Trött och åter trött kroppen vill inte, 
sitter på internrevision på jobbet, 
åker sen direkt hem Ingen Träning :/ har alla ursäkter man kan hitta…

Telefonen är det riksknas med lever sitt eget liv och lägger till slut av helt 
efter ha krånglat i en månads tid :( blääääää
,med att ringa upp personer fast jag inte ringer, skicka meddelande som jag inte skrivit ngt på …
batteriet laddas ur snabbt mm mm 
Jag vet borde ha tagit tag i mig själv och lämnat in den men har inte orkat brytt mig, bra där eller hur
Skyller allt på min stressUtmattning ;)

Men Så kommer Mannen ❤️ hem, 
lagar en fantastisk fisksoppa, hjälper lillskruttan med matten :) 
Tittar på min telefon och undrar när jag uppdatera sist ????
Ingen aning svara jag … 
Trodde jag gjorde det för ett tag sen ???
Men nä ... Har tydligen missat det totalt ... Trots påMinnelser haha 
Har bara tryckt bort dom ;) 
jag och teknik haha
Telefonen fick både uppladdning och uppdatering ett par sånna jag missat tydligen enligt maken 
upps …haha 
i morse funkade den, håll tummarna att allt nu fortsätter fungera på den ;)


Idag var det rehab igen och idag mådde jag inte så bra efter
 pratade med både mamma och en kompis som sa att jag skulle åka hem istället 
sa att jag skulle tänka på det 
(men som sagt vem tackar en för att man kommer om man inte är där en då med tankar o ork )
så jag bestämde mig att åka hem istället .
(förstå vilken ågren jag hade för det ) 
Men nu ska jag bara lägga mig ner och sova ett par timmar så jag orkar vara trevlig när maken och dottern kommer hem
Hmm undrar om dom lägger Rehaben på fredagar för att dom vet att man mår så här efter ???

Jag hoppas att din dag varit perfekt och om inte så 
Tänk på att...
IT´S JUST A BAD DAY
NOT A BAD LIFE

9 kommentarer:

  1. Du borde aldrig har stigit ur sängen med andra ord. En skitdag helt enkelt.
    Undantag - mobilen då. Är också urdålig på att uppdatera den regelbundet. Däremot har jag märkt att det hjälper med att stänga av telefonen då och då när jag har problem.

    Hoppas nu att din fredag var/är betydligt bättre än gårdagen. Det var iaf fint väder ute:-)

    SvaraRadera
  2. Precis så är det...som citatet du skriver sist ;))
    I går hade jag en dålig dag...nästan allt "jäklades" med mej, hihi...idag har jag haft en jädrans värk i ryggslutet...men vad gör det om 100 år, hehe...
    Och som det heter: efter regn kommer sol...så är det ;))
    Ha en toppenfin helg nu!!!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  3. Skönt att mobilen bara behövde uppdateras. Trycker heller aldrig på de knapparna, vet inte varför men tror väl att allt ska paja om jag det.

    Stressutmattning är inte alls kul. Så bra att du lyssnade på va du behövde och sa nej. Fredagar håller jag med om är ingen bra rehab dag. Fredagar betyder ju mys och smågodis.

    Ha nu en fin helg. Va rädd om dig.
    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  4. kram på dej och hoppas att helgen blir bättre!

    SvaraRadera
  5. Nu ska du ha en underbar helg! Och vilken fantastisk man du har som lagar god soppa, fixar din telefon och läxor med dottern! Lovely!!! Kram på dej♥

    SvaraRadera
  6. Men gumman!!!! ❤
    Det var bra att du lyssnade på dom och åkte hem.
    Du hade som sagt inte orkat gjort något i alla fall.
    Och säkert bara fått en massa jobbiga frågor! :(
    Hoppas du, trots att du mår som du gör, får ut nått trevligt av helgen!
    Vin löser det mesta! ;)
    Stor kram och sköt om dig i helgen! ❤

    SvaraRadera


  7. Stor helgkram på dig finaste du. (((♥)))

    SvaraRadera
  8. Tänker att när dagar är på tvärsen då är det bra med nära och kära. Hoppas du får en riktigt fin helg! Stora kramen till dig.

    SvaraRadera
  9. De kloka fina orden ska jag ta fasta på.
    Sköt om dig fina vännen. Kram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne