fredag 2 oktober 2015

Äntligen Fredag…..


Det har verkligen varit en vecka utan lust och ork, men idag känns det verkligen bättre Tack för alla fina kommentarer ska titta runt hos alla känns som jag missat allt …..
Nu blir det lite snabb info… och för er som inte alls gillar listor får nog sluta nu  ;)

För här är listan 
31 snabba
Sånt du redan visste eller kanske inte ;)
Den här listan hittade och norpade jag hos bästaste  ÅSA

1. Var är din mobiltelefon? Här brevid mig..
2. Var är din andra hälft? Sitter där uppe, jobbar hemifrån idag :)
3. Ditt hår? Risigt, torrt och inte kul alls, men mediciner ställer till en del och jag är glad att jag ens har lite hår kvar nu ;)
4. Din mamma? 65
5. Din pappa? 67
6. Det bästa du vet? Mina barn
7. Din dröm i natt? Inget roligt alls bara otäckt, som jag gjort senaste veckorna :(
8. Din dröm/ditt mål? Må bra
9. Rummet du är i? Vitt, med trägolv
10. Din hobby? Älskar att göra smycken :) 
11. Din skräck? Att det ska hända saker med mina barn, känns som det varit alldeles för mkt redan
12. Var vill du vara om sex år? Frisk, harmonisk 
13. Var var du igår kväll? Försökte träna lite på bootcampen ( det är tur att dom hejar på en fast man är helt sist ;)
14. Vad är du inte? Tråkig haha.. det är väl kanske det endaste jag varit senaste veckan..
15. En sak du önskar dig? Ork
16. Var växte du upp? Upplandsväsby, Sigtuna, Kungsängen (Norrsidan av stockholmslän) japp vi har flyttat runt hela min uppväxt ;)
17. Det senaste du gjorde? Fixa en kopp kaffe
18. Dina kläder? Pyjamas ;)
19. Din tv? Tittar vi knappt på mer än nyheter
20. Ditt/dina husdjur? Inte mina men dotterns, dvs mamma också ;) Två Kaniner Sigge o Semlan
21. Din dator? Mac
22. Ditt humör? Finns kan jag lova
23. Saknar någon? Min son
24. Din bil? Silver sVaab ;)
25. Något du inte har på dig? Saker jag inte tycker om ??
26. Favoritaffär? Magnoliaacrossthestreet
27. Din sommar? Den var perfekt, varmt och fick igång mig själv med mer ork, genom promenader med mannen varje morgon
28. Älskar någon? JA
29. Favoritfärg? rosa o turkos
30. När skrattade du senast? Igår
31. När grät du senast?  I onsdags för mig själv på natten

Ikväll kommer sonen hem till Stockholm , det är stortävling i Saltsjöbaden så både sonen och dottern ska vara med och tävla i sina olika klasser, Jag är verkligen överlycklig just nu och längtar tills ikväll :)
Båda barnen hoppas på massa vind  så håll tummarna i helgen för att det blir det här i stockholm i alla fall ;)

Det här tog Jag i Garda, när lilleman tävlade där första ggr ;)
Gardasjön är fantasisk,
 och jag älskar norrsidan av sjön där det är mer genuint och inte så mycket semester junk ;)

Ps. måste fråga .. är det bara jag som inte kan trycka på följare och se vem  ex nya är ?? 
det bara försvinner ???


11 kommentarer:

  1. Hej !!
    Hoppas du har det bra...du undrade vart Granlo ligger, det är ett bostadsområde ett par km utanför Sundsvall....så det är tyvärr ganska långt ifrån dej om jag har fattat rätt....att du bor i Stockholms området ;))...såg att du läser The Secret...den har jag också...har läst båda böckerna...tyvärr glömmer man vad man har läst efter ett långt tag...så jag har börjat att läsa om böckerna efter några år...Secret är ju en bok man kan/måste läsa hur många ggr som helst hihi....ha nu en fin helg...här är det tyvärr mulet idag, men i morgon får vi sol..yippii !!
    Kram bia

    SvaraRadera


  2. Jag svarar på din sista fråga först annars glömmer jag den.
    Det är likadant hos mig, vet inte om de tänker avveckla eller om de håller på med något annat.

    Hoppas det går jättebra för sonen ikväll och önskar er en bästa kvällen, vädret är med er. =)

    Stor kram och all kärlek till dig ♥

    SvaraRadera
  3. Så sann den första texten.......
    Önskar dig fina en underbar Fredag ♡ ....
    /Kram

    Pst...Hos mig fungerar Följare men...Har annat trassel med min Desig & ny är på G ;)

    SvaraRadera
  4. Yeah Fredag!!
    Intressant lista, men gillar inte sista punkten :(

    Hoppas ni får en super duper trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Älskar listor, så jag hakade på med mina 31 snabba!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Så du är från Upplands Väsby, det var aningen otippad. Trodde du var "Södertjej" - ingen aning varför jag trodde det;-)

    Det var en kul lista och lite nytt lär man sig ju alltid om ens bloggkompisar.

    Å en helg i Salsjöbaden är ju inte fel alls, för du/ni ska väl heja fram barnen!

    Har inga problem med att klicka fram följare. Det funkar även om jag klickar hos dig. Men jag fick göra det två gånger på samma "ikon" för att få fram innehållet.

    SvaraRadera
  7. Va skönt att höra att du känner dig lite bättre idag!
    Det gläder mig! :)
    Va roligt med tävlingar i helgen.
    Då har ni fullt upp.
    Jag ska jobba...
    Förutom det blir det ganska lugnt.
    Eventuellt bio och middag ute med maken imorgon!
    Det är ju alltid mysigt! ❤
    Hoppas du får en underbar helg med hela familjen samlad!
    Stor varm fredagskram till dig raring! ❤

    SvaraRadera
  8. Visst är det härligt med fredag. Den här fredagen somnade jag på soffan när jag kom hem. Tror aldrig det har hänt förr. :-) Trevlig läsning med de 31 frågorna. Ha en bra fredagskväll och hoppas du får fina drömmar i natt. Kramen

    SvaraRadera
  9. Intressant lista och skönt att du är bättre! Kram

    SvaraRadera
  10. Vad kul att sonen kommer hem och att båda barnen ska tävla. Det blåser ju som bara den, ja nästan stormar. Hoppas det går bra för dem. Ja visst är Gardasjön vacker. Även Comosjön!
    Hoppas du kan samla lite energi under helgen så du får mer ork! Kram

    SvaraRadera
  11. Roligt med listor, ser sällan dem i bloggar nuförtiden....
    Jag har inte så många följare men nog borde jag kunna se hoppas jag om jag fick nya följare... Önskar dig och de dina en trevlig helg! Kram ♥

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne