torsdag 1 oktober 2015

1:a Oktober med svar på GW


Visst var det Blomma / Blomblad
men inte vilket som helst utan ett blad från en vacker ROS
Många gissade rätt med blomblad så himla bra, 
själv tyckte jag som Kolonilotta att det såg ut som en sjal när jag förstora det ;) 

Men dom som svarade helt rätt dvs 
ROS 

Var den här gången
( hmm måste göra lite svårare eller , Sandra ?? ;)
  (absolut rätt också men gav 2 alternativ var ;) 

Tack för alla gissningar ni är verkligen underbara 

Och verkligen flåt att jag är dålig på kommentera orken finns inte riktigt med mig just nu 

Stor Kram ❤️ Sanna

4 kommentarer:


  1. En rosa ros till dig.
    Grattis till vinnarna =)

    Stor kram (((♥)))

    SvaraRadera
  2. Yiipphhiiieeeee! Andra gången jag gissat rätt hos dig! Börjar bli riktigt impad över mig själv faktiskt. Å som du vet älskar jag ditt GW. Fortsätt med det:-)

    1 000 tack för länken!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna. :-) Skänker dig en tanke nu och då och hoppas allt är väl. Stora kramen

    SvaraRadera
  4. Grattis de skarpa "gissarna" som gissade på vilken blomma det var :) Själv är jag glad att jag var inom rätt områden ens ;)
    Ha en fin Fredag, Sanna!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne