lördag 12 september 2015

Uppåt

Jag började med den här fotoutmaningen i förra veckan
och det är riktigt kul att se alla underbara bidrag
 Jag tycker verkligen om att se hur personer tolkar olika teman med sina bilder i..

FOTOTRISS 
Fototriss har nytt tema varje vecka där Helena sen plockar fram sina 3 favoriter 
Det här är mina bidrag för veckans tema
UPPÅT

Stod under vår vackra stora Ek på tomten och tog ett kort uppåt i trädkronan 
vacker och enorm sträcker den sig UPPÅT..

Kunde inte låta bli att ta kort på trädkojan barnen bygger uppe i trädet
 och för att ta sig dit måste man verkligen UPPÅT

Den sista bilden för fototrissen den här gången blir en selfie underifrån …och UPPÅT
Och tittar man från det läget uppåt ser man trollsländan som passerade i samma sekund.
Så det bästa stället för att aldrig missa något när man tittar upp borde vara på marken :) 
Så min xtra bild nattetid ..

Önskar er sötnosar en underbar fortsatt Lördag
Puss o Kram
❤️
Sanna

26 kommentarer:

  1. Fin tolkning på fototrissen. Måste säga att det sista fotot är bara så läckert. Vinkeln, färgerna och trollsländan. Fin lördagskväll till dig. Här blir det surströmmingsskiva i kväll. :-) /Kramar

    SvaraRadera
  2. Vackert uppåt ♡ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen naturbilderna ��

    SvaraRadera
  4. Å så snygga bilder! Och riktigt snygg selfie! :)

    SvaraRadera
  5. Härliga somriga bilder med jättefina färger! Å den sista bilden är verkligen toppen. Trodde trollsländan var en helikopter faktiskt;-)

    SvaraRadera
  6. Fint. Coola bilder med Instagramkänsla.

    SvaraRadera
  7. Fina bilder!!
    Jag känner mig allt annat än uppåt för tillfället så jag tyckte det var trevligt att vara lite uppåt här hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Sista blev ju perfekt, eller hur...

    SvaraRadera
  9. Fin tolkning! Härligt att titta upp på det vackra trädet!

    SvaraRadera

  10. Trollsländan kom ju perfekt med, men jösses så stor den ser ut. =)
    Uppåt var det här! =)

    Stor kram och en fin kväll till dig goa du ♥

    SvaraRadera
  11. Jätte fina bilder och bra tolkning :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Jätte fina bilder och jag måste nog säga att selfie bilden är den bästa.

    SvaraRadera
  13. Så häftigt med trollsländan på det sista vackra fotot!!! Magisk vackert!

    SvaraRadera
  14. Ekar är vackra men det blir ditt självporträtt som blir min favorit! Vilken lycka att få en slända med på det! :)


    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  15. Alltså, det är nåt visst med trädkojor!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Tänkte just skriva att det var mysigt med trädbilderna men då fick jag ju se trollsländan! WOW! Jag anar hur du reagerade när du själv fick syn på den på bilden - tänk så överraskad man kan bli när man ser sina egna foton!

    SvaraRadera
  17. Vilken bild du drar till med på slutet :) En fotobombande trollslända :) Humor!
    Visst är det kul att trissa - en skön utmaning som tränar de grå lite på helgen!

    SvaraRadera
  18. Wow! Selfien med trollsländan blev ju så cool! Ett riktigt konstverk

    SvaraRadera
  19. Fina bilder och den sista är ju fantastisk med trollsländan. Du är också fin. :)

    SvaraRadera
  20. Jag tycker du har fin kläm på trissen trots att du inte varit med mer än en vecka! Sista bilden är bara för härlig.
    Ingrid

    SvaraRadera
  21. Godmorgon härlig triss med fin tolkning måste säga selfien var grym när du fick med trollsländan på köpet
    Önskar en skön & trevlig måndag

    SvaraRadera
  22. Läckra bilder, så pampiga träden blir uppåt. Kul selfie att trollsländan ville vara med :).

    SvaraRadera
  23. Snygg triss, gillar bäst din fina selfie!

    SvaraRadera
  24. Snyggt trissat, gillar översta bilden bäst :-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne